23 Ağustos 2013 Cuma

Bitmesi beklenen en uzun gün ! Bugün

Benim için cuma günleri hem çok rahat hem çok yoğun hem çok uzun bir gün olduğu için plan yapamadığım doğrudur !

Eğer nadiren de olsa haftasonumu İstanbulda geçireceksem, cuma çıkışlarına mutlaka bir gece gezmesi koyarım. Kendimi trafiğin içine atarım ve sabaha kadar eve dönmem. O sabaha kadar kimbilir kaçkere uyuklarım bilenler bilir :) Çünkü cuma benim için sıradan bir haftaiçi günüdür, sabahın köründe kalkılmış, işler bitsin ve yeni haftaya kalmasın diye deli gibi kasılmış, son saatler çabuk geçsin diye neler neler yapılmış olan bir gün...

Neyseki o gün, bu gün ! Haftasonuna dair hem aile hem arkadaş hem deniz-kum-güneş planları var aklımda. Uygulayabilirsem yeni haftaya kuzu gibi başlarım, eğer ki uygulayamazsam vay halinize konulardan konu seçin artık :)

Kısa kestim ben gidiyorum,
Mutlu bir haftasonu diliyorum , çalışanlara da  kolaylıklar ve sabırlar...

 aha buda gideceğim her durumda kullandığım eskimeyen şarkım...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder