15 Eylül 2016 Perşembe

Evet ! Tabi ki daha iyilerini hakediyorsun

Dayanıksız ev tipi kadınların sırf özgüven sorunu yaşaması veya evde kalmamak için erkekleri aşırı şımarttıkları, tüm bunların sonucunda da adamları mahvettikleri bir çağdan geçerken, elbette ki hayır cevabı verdiğiniz üzere bir sürü erkeğin soğuk savaşına maruz kalmışsınızdır! Ben sıcak savaşını bile gördüm ey sevgili takipçi! İçip içip saçmalayan, sevgilisinden veya eşinden sıkılıp etkilendiği ilk kadına ilan-ı aşk edip, boyunun ölçüsünü alınca da eskisinden daha çok sevdiğini zannedip eve geri dönenler :)
Yaş ve eğitim çok az bir kesimi değiştiriyor bizim ülkemizde, kompleksi insan her demde aynı malesef! Üst düzey yönetici olsa ne yazar? Hasta her daim hasta..
Erkek veya kadın farketmez, zavallılaşmanın anlamı olmayan bir dünyada yaşıyoruz. İsten-me-diğin halde kendini bir başkasını kakalamanın tam olarak açıklamasını yapsın biri bana ?
Hoşgördüğün zaman da gerisi çorap söküğü gibi gelir ey takipçi, sakın taviz verme böylelerine.. Kadınlar da delirmiş, sanki adam yoldan çıkmamış gibi saldırıyorlar sağa sola..
Bilimsel olarak izahati obsesif veya bipolar bozukluğa kadar gider, denk geldim biliyorum bu tipleri, evlerden ve bizlerden ırak :)
Hem kadın milletinde anlamadığım bir diğer konu; sonradan mı sevecek, kendini yerden yere vurdurup değersizleşecek tüm  bunlara aşk dedikten sonra mı değer göreceksin sen, sevgili baaaayan? Benim bu tiplere cevabım net: Yav he, hee :))) Birçok erkek beyinsiz kızdan hoşlanıyor olabilir lakin sen kullan o aklını-fikrini ayıp değil günah değil. Çok da mutlu olacaksın emin ol yoksa Allah herkesi embesil yaratırdı değil mi?!
Geçenlerde söylenmiş sözler ve biz bayanların düşüncelerini kısa ve öz dile getirmişler. Pek hoşuma gitti paylaşıyorum ki bilinçaltınızdaki o 'herkes' anlamı değişsin.
Her kadın aynı değildir lakin yüz vermediğiniz her erkek şu cümleleri kurmuyor ve bizde çoğu kez parantez içindeki hislerimi yaşamıyor muyuz sanki :)))
1. Ben zaten daha iyisini hak ediyorum. (Kesin öyledir, harikasın çünkü sen)
2. Kendi kaybeder. (Sen de bulunmaz Hint kumaşısın ya zaten, tek kaldın Dünya'da)
3. Gözü yükseklerde, beni ondan istememiştir. (Tipini ve o saçma huylarını beğenmemiş olamaz dimi yani?
4. Kendine zengin koca arıyor. (Senin gerçek bir mal değneği olduğunu anlamış ve çulsuzluğunu değil ezikliğine dayanamamıştır, bir düşün istersen?
5. Aman o tipsizi kim ne yapsın zaten. (Dün elinde çiçekle kapısında dikilen babam değildi herhalde di mi?
6. Ben daha iyisini bulurum da o bulabilir mi acaba? (Bulur. Sen emin ol,  hatta çok da rahaaat ol. O' artık bulur.
7. Zaten benim ayarımda biri değildi. (Ya sen reddedildiği saniyede çirkinleşen insansın, olmasın zaten senin ayarında.
8. Erkeklere ilgi duymuyor herhalde. (Tek erkek sensin çünkü dünya üzerindeki, ona rağmen gitti tercihlerini değiştirdi)
9. Zaten onun hakkında pek iyi şeyler söylemiyorlardı. (O yüzden mi kapısında yattın üç gün, dinlediklerin de geçti o yollardan =) 
10. Ben de çok hevesli değildim zaten, öylesine takılacaktım. (Hı hıı tabi tabi, totona güvenemeyence olur öyle şeyler)
11. Kesin arkadaşları doldurdu bana karşı. (Arkadaşları da öngörülü insanlarmış demek ki, çabuk kavramışlar)
12. Bana yakışmazdı zaten. (Evet, sana fazla gelirdi..!
13. Tipim de değildi aslında. (Senin tipin Adriana Lima olduğu için şansını bir de onunla dene istersen =)
14. Beni taşıyacak biri değildi. (Sen hazımsız adamın tekisin, kimse taşımak istemez ki seni.
15. Berk'te bende olmayan ne bulmuş olabilir ki? (Zeka, dürüstlük, güven...)
16. Ben onunla ciddi düşünüyordum halbuki. (Lütfetmişsin, bakalım o ne kadar ciddi seninle)
17. Orospuuu! (Bravo sana, böylece kadınlara -ne kadar doğru bir karar verdiklerini- kanıtlamış oldun, elinden gelen tek şey küfretmek/karalamaktı, kötü söz sahibinde kalmış oldu)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder