20 Ağustos 2013 Salı

Yeşil başlı Gövel Ördek hastalandı

Sonunda bukadar sıcak havaya klimalı ortama ve değişken  günlere dayanamadı vücudum. Dün yatak döşek yatırdı. Bugün de yediğim iğne ile birlikte ayağa kaldırdı. Pelerinimi de klimalardan korunmak için takınca Süperman oldum bir uçmadığım kaldı :)

Yüzümdeki acıyı görenler bana kıyamadı çaylar meyveler çikolatalar ile keyfimi yerine getirmeye çalışıyorlar. Blog yazmaktan geri kalmamam için çerçevedeki  o adam çıkageldi ve benimle birlikte poz bile verdi :)

İnsanın hastalığı nerdeyse, canı orda atıyor diyorlar ya hani... Gerçekten de öyle, hayatı durdurmasa bile aksatıyor tüm detaylarıyla, düşüncelerinizi, uykusuz geçen gecelerinizi...

Yanınızda destek olan eşiniz dostunuz aileniz varsa herşey daha kolay ve çabuk atlatılıyor, alınan takviyelerle de yaşam devam ediyor...
Kötü günde belli oluyor insanın hakikatlisi, düzgünü de işte bu yüzden.
Gözünün içine baktığınızda üzüntüsünü de nankörlüğünü ve fitne-fesatlığını da farkediyorsunuz insanların....
Kötülüğünüzden zevk alan tiplerin yapmacık gülüşlerini, zoraki selamlarını umursamıyorsunuz bir müddet sonra. Hele ki iş yaşantısında karşınıza hergün birsürü farklı pollyannalar çıkıveriyor. Tanıdığınızı zannettiğiniz herşeyini anlattığınız insanların değişen tavırlarını gördükçe zülüyorsunuz ama görmezden geliyorsunuz, huzur bozmamak adına biraz daha sessiz kalmalıyım diyorsunuz.

En fazla iyiliği de kötülüğüde kendi kendinize yapıyorsunuz aslında :) Kimse size sizden daha yardımcı değil bu konuda !

Herşeyin bir zamanı var, gün ola devran döne konuşmadığım her zaman, bişeylerin vaktini beklerim ben...
Neyseki herşeyin başı sağlık diyor ve bugünlük kısa kesiyorum.

Güçlenip geri dönmek için susup bekliyorum :)

Sakin bir anınızda aşağıdaki günün müziğini dinleyin, dinlenin :)

Sağlıklı ve mutlu kalın...

http://www.youtube.com/watch?v=oOH5pjR9ZcY&list=RD25Ke1-8nwNrgc

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder