9 Aralık 2013 Pazartesi

Yeni yıla 'Kar' GeliyoOooooo-rrr

 Bu sabah uyanınca heryeri bembeyaz göreceğimi tahmin etmiştim.
Haftasonu soğuk havaya rağmen kendimi sokaklara atmıştım. Yeni yıl konseptine uyum sağlayıp beklemeye koyulmuştum ki...
Hava geçen günlere göre daha ılık ve güneşli çıktı !
 Eskilerin tabirine göre kar topluyor ve epey sert bir kışa hazırlanıyor sanırım gökyüzü. Hazırlansın bakalım bizde yeni yılı kar ile karşılamanın planlarını yapalım bu arada...

Yılbaşı konseptiyle süslü her mekanın fotoğrafını çekmeye başladım bile. Ne olduğu önemli değil, kırmızı olan herşeye aşırı bir ilgi ile yaklaşıp satın almamak için kendimi zor tutuyorum. Şirketimizin orta yerine kurulacak olan büyük çam acağını sabırsızlıkla bekliyorum. Çekiliş yapılsa her departmanınkine koşa koşa gider katılırım mesela :)
Yılbaşı konseptini niye bukadar çok seviyorum bilemiyorum ama enterasandır ki,  her sene değişik bir yerde ve değişik insanlarla kutluyorum şu yeni yılın gelişini. Hangi ruh haliyle girersem bütün senenin öyle geçeceğine inanalardanım :) Çok önceden planlamıyorum ama illaki bir programa dahil oluyorum. Bir sene LasVegasta Brezilyalı arkadaşlarımla, diğer sene ailemle bir yemekte, başka bir sene eşimle-dostumla herhangi bir yerde oldum bu yaşıma kadar. Bir önceki sene ile arasında uçurumlar olan yıllar geçti ama nerde olduğum önemli değil, evde tek başıma girsem bile o ışıklı, ağaçlı ve kırmızılar içindeki konseptin içinde olmam yeterli :)

Malumunuz milli piyango, dansöz ve tombala ise yılbaşı programlarının olmazsa olmazlarıdır kesin ! Bu ayrıntılarla  pek ilgilendiğim söylenemez.. Yurtdışında bulunduğum zamanlarda çok farklı kutlamalarda bulundum ama dansözle birlikte nadiren girmişimdir yeni seneye. Çocukluğumda televizyon showlarının en çok beklenen sahnesi olduğunu net hatırlıyorum. İzlerken de eğer güzel oynamıyorsa söylendiğim bariz gerçektir :) Dansöz dediğin güzel giyinir iyi kıvırır ve fiziğine dikkat eder yahu...

Hediye kısmına ise çok takılmıyorum ama en ufağından bile olsa mutlaka hediye alıp-vermeye bayılıyorum. Ülke ve dini inançlarımız olarak christmas'ı değil yeni bir yılı karşılarken eskileri geride bırakmanın yorgunluğunu kutluyoruz sonuç olarak. Evlerimizin bir köşesindeki süslemeler ve sokaktaki ışıltılar ise tamamen dikkat çekmek ve pazarlama stratejisini geliştirmek adına yapılan hazırlıklar...

Neredeyse daha 3 hafta olmasına rağmen şimdiden heryer kalabalık ve heryer yeni yıl coşkusuna kaptırmış gidiyor. Herşey biryana, sağlıklı ve başarılı bir yıla hazırlanmak için savaşıyor resmen insanoğlu...
Bir önceki seneden daha güzel ve enerjik bir yıl için süsleyin sizde ağaçlarınızı. Kısa kesin mutlu olun hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder