11 Aralık 2013 Çarşamba

Kar gelir, Hoşgelir

Kahvaltımızı alır bahçeye kaçarız ve lapa lapa yağan, heryeri bembeyaz yapan karın altında güne başlarız.

Bu sabah kalkıp camdan baktığımda beklenen görüntü meydana gelmiş ve okulların tatil olmasını bekleyen çocuklar misali hazırlanıp işe gitmemek için direnmiştim oysaki... Hava şartları tüm yurt genelinde etkili olduğu için İstanbul'un heryeri aynı anda  beyazlara büründü. Maçlar ve deniz seferleri iptal edildi, eminim okullar ve bazı kurum/kuruluşlar da trafik nedeniyle erken paydos yapacaklar.
Ben soğuk sevmeyen ama kar yağmasına bayılan bir insan olarak işyerimde, okulumda, antrenmanlarımda son derece enerjik olmaya ve bu ortamlarda resim çekmeye son derece alışık biriyimdir. Yani mekan farketmez kar yağsın yeter :)

Kaza,bela, hastalık, donarak yaşamını yitiren insan haberleri olmadıktan sonra sosyal medyada kar görüntüsü paylaşımlarına daha çoook denk geliriz inşallah. İşin suyunu çıkarmamak adına ben milyon tane resim paylaşmıyorum ama günün önemini vurgulayan Doğadan'ın sıcak çay teması ile herkesi kara kışla başbaşa bırakıyorum. Şimdiden battaniye, film, çay-kahve ve sevdiklerinizle geçirebileceğiniz mutlu ve bembeyaz bir hafta dilerim ve her gördüğüne methiyeler dizen, şair ruhuyla eşsiz şiirler yazdığını sana ! insanlar gibi, Ama işi ustasına bırakarak birde şiir paylaşmalıyım ki blogumun bir anlamı olsun :)
KAR VE BEN
Esiyor tane tane yine beyaz bir rüzgar.
Söyleyin hangi kuşun kanatları yolundu?
Yine hangi ağaçtan döküldü bu yapraklar?
Yağan beyaz bir sükut, bir mahşerdir sanki kar!
Bir hicret sevdasıdır ruhumu sardı yine.
Ruhum gibi pervasız yoldaşlar da bulundu.
Ruhum karıştı gitti bu kar tanelerine;
Şimdi yağan kar değil, ruhumdur kar yerine.
CAHiT SITKI TARANCI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder