6 Aralık 2013 Cuma

Bırrrrr Cuma

Belki daha önce aynı başlıkla bir yazım vardır, (Bu cuma başlığının tek farkı soğuk olması) hatırlamıyorum amma velakin insanın özellikle ''bugün cuma, yaşasın haftasonu, ohh bu hafta da bitti'' şeklinde sevinç çığlıkları atası geliyor. Zamanın bukadar çabuk geçmeini isteyen de birtek benim sanırım. Halbuki günler biterken ömür de geçiyor farkında değilim...

Gençlik, güzellik, enerji, bol para, temiz hava, güzel gıdanın birgün sonu geliyor elbette ama önemli olan bugünü yaşamaksa ben hızlı hızlı yaşamak istiyorum işte :)
Hayatımda az insan çok mekan , aklımda yaptığım için pişman olmadan geçen günlerim olsun istiyorum. Bu istekler kişiden kişiye elbette farkeden olgulardır. Ama ben pişmanlık yaşamadan emin adımlarla ve artık sadece ileriye bakarak yaşamaya çalışıyorum.

Önümüz malum, soğuk kış günlerinin başlangıcı...Karda kışta çamurda geçirilecek günlere hazırım çünkü biliyorum ki evde bulunduğum zamanlar daha anlamlı olacak. Battaniye altı çay-kahve-baileys eşliğinde dizi-film-müzik keyfini sevdiklerimle paylaşacağım. Her kış yaptığım gibi kayağa gidip enerjimi bembeyaz karlara bırakıp bol bol acıkacağım :) En güzel boğaz manzaralarından kar yağışını izlerken sıcak sahlepimi yudumlayıp bol bol fotograf çekeceğim. Tabiki şimdi bunları bir plan gibi sıraladım ancak spontane olarak yaşanacak kimbilir kaç yeniliğe de kucak açacağım...
Tüm bu saydıklarım kulağa çok hoş gelsede ben soğuk havayı ve kış aylarını resmen sevmeyen bir insanım. Elimde olsa her sene güney yarım küreye kaçar yazın geri dönerim :)
Çünkü yazın tam göbeğinde doğan bir insanın kış aylarında ne denli rahat olabileceği tartışılır. Sisli,karanlık ve yağışlı havalardaki ruh halim ve durmadan hastalanmaya müsait bünyem değişirse, bunun acısını kesin herkesten çıkarırım, vay sevenlerimin haline :)

Oysaki haftasonu kar yağışı uyarılarına rağmen bugün ortaya çıkan açık hava beni mutlu etmeye yetti. Öğlen yemeğinde bol güneş alan bir AVM'de yemek yerken (kapalı alanları kesinlikle sevmiyorum)  , herkesin bayılarak kullandığı ama benim birtürlü sevemediğim alışmaya çalışarak alay konusu olduğum yeni cep telefonumla  geçirdiğim günüm, diğerlerinden farklı bir cuma olduğu için bana mutluluk verebiliyor :)

Kışa girerken kendinizi mutlu etmek için herşeyi hazırlayın. Sahlep, boza, en yeni DVD'ler, sıcacık tutan pamuklu giysiler ve rengarenk şallar gibi kışı anımsatan ürünler de başlangıç için fena sayılmaz.
Benden tavsiye, bu yazıyı okurken sıcak ve güzel günleri anımsayın, haftasonu da kendizi sağlam tutun zira zorlu kış şartları heran kapınızı çalabilir,..

Sevgiyle ve sıcacık kalmanız dileğiyle hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder