12 Haziran 2015 Cuma

Güneş Enerjisi

Güneş Enerjisiyle Çalışan 10 harika şey buldum bugün.. Önümüzdeki günlerde  sayacağım size ama müsadenizle +1 olarak kendimi eklemek istiyorum.
Zira güneşi gördüğüm an harika olabiliyorum :)


Huysuz, nalet ve karamsar olduğum nadir zamanlar güneşli günlere denk gelmiyordur bu konuda benimle hemfikir olacak 1654 kişi örneği sunabilirim sizlere :)

Yapılan birçok araştırmada mutluluk hormonu ile yakın bağlantısı olduğu gözlemlenen bu ışınların cilde direk temas etmesi ciddi sıkıntılara yol açsa bile benim güneşi gördüğüm an tüm pigmentlerimden ve hücrelerimden tüm vücuduma enerji saçılıyor. Durup dururken hoplayıp zıplıyorum demiyorum ama yüzümde güller açıyor, gözlerimi kırparken bile o saliselik anın keyfini çıkarıyorum..

Bugün güneşli bir cuma ve şimdiden mutlu tatiller bol güneşler keyifli günler diliyorum... 
Karamsar olanlara da sabır diliyor ve güneşli günler göreceğiz çocuklar şarkısını armağan ediyorum...

Güzel günler göreceğiz çocuklar motorları maviliklere süreceğiz 
Çocuklar inanın inanın çocuklar 
Güzel günler göreceğiz güneşli günler 
Hani şimdi bize cumaları, pazarları çiçekli bahçeler vardır, 
Yalnız cumaları,yalnız pazarları 
Hani şimdi biz bir peri masalı dinler gibi seyrederiz 
Işıklı caddelerde mağazaları, 
Hani bunlar 77 katlı yekpare camdan mağazalardır. 
Hani şimdi biz haykırırız 
Cevap: Açılır kara kaplı kitap, Zindan 
Kayış kapar kolumuzu Kırılan kemik, kan 
Hani şimdi bizim soframıza haftada bir et gelir 
Ve çocuklarımız işten eve sapsarı iskelet gelir 
Hani şimdi biz inanın güzel günler göreceğiz çocuklar 
Güneşli günler göreceğiz motorları maviliklere süreceğiz çocuklar ışıklı maviliklere süreceğiz..

ŞİİR:NAZIM HİKMET 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder