29 Eylül 2014 Pazartesi

Gez-Toz-Dön-Dolaş

Biraz gecikmeyle geri geldim.

Gecikme diyorum ancak birşeyleri yakalamak adına kendime bir hafta müsade verdim ve yazmadım. Benim için gecikme değil işleri toparlama süreciydi. sizde kendi alanınızda böyle aralar verin ki özleyerek dönün işinizin başına :)
  Konular epeyce birikti ama içimden gelerek yazamayacağım için kısa kesmemek adına uğramadım bile bloguma hiç. Malumunuz hobi olarak başladığım ama sonraları epey gelişen bir işim/gücüm daha var. yaz boyunca haftasonları hariç boş vakitlerimde doldurduğum bir uğraş olarak değil, artık haftasonları da koşturduğum bir alan olarak hayatımı kaplıyor. Ne mutlu bana ki artık yoğunluktan sıkılmaya fırsatım yok aksine herşeyi bırakıp dinlenme alanları yaratır oldum kendime. Darısı herkesin başına çünkü boş insan kişiyle, yoğun insan işiyle ilgilenir derler, çok da güzel derler :)
Haftasonu cumartesi gecelerini direk pazara bağladığım ve ertesi gün öğlene kadar uyumadığım üzere hareketim çok, uykum az oluyor. Başım bugün hala ağrıyor ve kışa hızla geçiş yaptığımız bu havalar beni benden alıyor.
Neyseki önümüzdeki hafta bayram ve tüm tatil planları bu havaların ardından iyi gelecek. Umarım güzel güneşli günlere, harika planlar yapabiliriz zira geçen sene 9 gün istanbulda yağmurlu havanın ve tatilimin tadını istediğim gibi çıkartamamıştım. Havaların gidişatı yine pek iç açıcı değil ben zaten plan yapan bir insan değilim. Rutinlere göre birşeyler yapacağım, sağlığım ve bütçem el verdikçe. Ancak bir site önerdiler ki bende herkese tavsiye edeceğim burdan. Ülkelere mi gidersiniz illere mi yoksa evdemi oluruz bilinmezSeyahate çıkmadan önce mutlaka göz atılması, sonrasında da herhangi bir hastalığa karşı nerelere başvurulması gerekir gibi konularda bizlere yardımcı olacak.
Şimdiye kadar çok ülke gezdim çok şükür başıma birşey gelmedi ancak bundan sonra gelmeyeceği anlamına gelmez bu şanslı durum ! Biz tedbiri elden bırakmayalım da -annemin tabiriyle- yine fellik fellik gezelim :) fellik fellik; telaşla, heyecanla, koşarak, koşuşturarak anlamına gelsede gezme eyleminde çat orda pat burda ve sürekli gezen anlamlarına gelir. Benim için çoğu zaman kullanılabilir...
Neyseki bu haftasonu İstanbulda kaldım ve
Cumartesi günü güzel bir düğün devamında sabaha kadar eğlence sonucu pazar günümü sakin geçirmeye gayret gösterdim. Zaten böyle zamanların arkası mutlaka resmi tatil ilan edilmeli diye düşünüyorum, düşünüyoruz. Türk milleti olarak eğlenmeyi, yemeyi-içmeyi hatta abartmayı çok sevdiğimizdendir ki; kendimize gelmemiz biraz zaman alabiliyor. Hele de pazar günü bir yolculuk, toplantı yada katılmanız gereken bir spor organizasyonu varsa vay halinize ! Benim pazar günü koşuya katılmam gerekiyordu mesela ama şiddetli yağmur fırtına nedeniyle herşeye rağmen çıktığım evime geri dönmek zorunda kalışım çok zoruma gitti.. O kafayla öğlene kadar uyumadım, bütün hazırlıklarımı tamamladım fakat şiddetli yağmurda taksi beklerken su içinde kaldığım için hastalanmam bile yakındır diye düşünüyorum. Diyeceğim odur ki; geçen hafta hastalanmadım, kimseyi hasta etmedim, bulaşmadım, dolanıp kördüğüm olmadım. Sizlere de tavsiyem linkini verdiğim siteye bir göz atın. Haftaya herşeyi bilerek ve hazırlıklı başlayın.
Sağlığımız yerinde aklımız başımızda olsun. Güzel haftalar diliyoruum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder