9 Haziran 2014 Pazartesi

Go Burci Go !

Günaydınlar Türkiye,

Geçtiğimiz haftaya (Son 5 güne) iki cenaze, bir düğün ve bir taşınma sığdıran ben,  artık ''abondone olmak'' tabirinin sözlükteki karşılığı olarak yer alabilirim...
Hayat gerçekten çok garip ve acımasız, eline geçen her fırsatta da bunu kanıtlıyor resmen ! Cenaze evinden çıkıp düğün evine dahil oluyorum. düğünden çıkıp taşınma işlemleriyle ilgileniyorum ve bütün bu hayat gailesi arasında kendi markamı kuruyorum ! Şaka mı? Hayırrr, gayet ciddiyim... Kartvizitler basılıyor, pazar araştırması ve portfolyomu oluşturmak üzere tüm malzemeler tedarik ediliyor ve ben tasarımlarıma başlıyorum... Hatta başladım ve şuan kargoda olan satışlar, pozitif geri bildirimler ile daha da gelişerek , henüz dışarıya açmadığım bir marka sahibiyim...
İçinde aklımdan geçen her türlü somut ürünü bulunduruyorum. Hedef kitlem tabiki yok, genç-yaşlı-kadın-erkek üzerinde güzel durabilecek herşeyi, aklımın yettiği ve  elimden geldiğince hazırlayıp satışa sunuyorum. Çocukluğumdan beri herşeyi değiştirerek dizayn etmek ,piyasada olmayan kıyafetleri diktirip giymek, hediye edeceğim ürünlerin kendi elimden çıkması gibi alışkanlığımı profesyonel hayata döküyorum. Zaten yaptığım her işe kendimden birşeyler katmak fıtratımda vardı, iyi oldu :))
Bir diğer bakış açısıyla da, büyüdüm ben artık a dostlar =) hayallerim korkularımdan büyüktü, iyice büyüdü...
İşim gücüm çok, malum heran heryerde olabiliyorum (Kapalıçarşı-tahtakale pasajları-tekstil piyasasında bir çaylak olarak ekstra yoğunum)
Üretmek beni herzamankinden daha yoğun ve mutlu yapıyorsa , en önemlisi de herkes tarafından destek görüp işler büyütülüyorsa... Haydi hayırlısı yakında adımı dağlara yazdırırım ben :)

Ayrıntı çok ama diyeceğim o ki; Darısı başınıza, güzel şeyler üretebildiğimiz, yeniliklere açıldığımız ve kendi fikirlerinizle varolduğumuz iyi haftalarımız olsun, mutlu huzurlu ve sadece iyi insan (bilinçli-saygılı-dürüst) olmak için geçirdiğiniz günler dilerim...Gerisi beni ırgalamaz =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder