12 Haziran 2014 Perşembe

Soğutmanın 8 yolu

Araştırma yaparken öyle güzel şeylere denk geliyorum ki bazen, resmen oturup uygulayasım geliyor :)
Aşağıdaki maddeler ise, hepimizin bildiği ama bazen farkında olmadığı için, bazen de bilakis uygulamak istemediği direkt yanlış yollardan oluşuyor. Alt tarafı 8 madde uygula ve rahat bir evlilik/ilişki yaşa.. Amma ve lakin, her hücrenizden manyaklık fışkırıyorsa kendizi o yola sokmanız bile imkansız :)) Ben baktım da, erkeği yada genel olarak erkek milletini delirtmek için bu yolları seçmemişim hiç.. Daha başka yollar var, belliki benim ''deliyi adam edemem ama adamı deli ederim'' şeklindeki mottom kesinlikle bambaşka maddelerden oluşuyor .İnsan olarak hepimiz içimizde herşeyi barındırıyoruz ama bazıları aynı anda hepsini nasıl barındırıyor merak konusu...
Yani kıssadan hisse; aşağıdakileri yap ve hemen herkesi kaybet ! Deyvid kapırfild'den daha etkili kaybetme yöntemlerini okuyun ve özeleştirinizi yapın...
DERLEYEN İSHAK ORHAN-PEDAGOG
1. YOL: Dedikodu:
Erkekler sürekli başkaları hakkında konuşan kadınlardan hiç hoşlanmazlar. Kendilerini böyle kadınların yanında rahat hissetmedikleri gibi, bu davranışı gereksiz bulurlar....( Ben bile buluyorum. onlar nasıl bulmasın?)
2. YOL: Para düşkünlüğü: Hiç bir erkek hayatınızdaki ilk tercihinizin maddi şeyler olmasını istemez. Çünkü evlilik zenginlikte-yoksullukta “evet” denilen bir kurumdur.( Paranın da satın alamayacağı şeyler hala var, emin olun! )

3. YOL: Aşırı kıskançlık: Her şeyde olduğu gibi kıskançlığın da aşırı olması erkeği evden soğutan bir durumdur. Allah’ın insana bahşettiği her duygu, yerinde ve kararında yaşandığında lezzet verir. (Aman Allah korusun! Ne bana ne ona)

4. YOL: Kendine güvensizlik: Bazı kadınlar yanlarında eşleri olmadan hiçbir şey yapamazlar. Hayatı paylaşımda kendilerine düşen görevleri yapmada dahi kendilerine güvenleri yoktur. Sürekli eşlerine bağımlıdırlar. Kendi karakterlerini ortaya koyamayan bu kadınlar, eşleri üzerinde bir yük gibidir. (Bende fazla mı güvenliyim ne =D )

5.YOL: Dırdır: Sürekli eleştiren ve hiçbir şeyi beğenmeyen kadınlar da erkekleri canından bezdirir.(Sürekli değil ama, ben bikere yaparım, tam yaparım)

6.YOL: Kronik sızlanmalar: Sürekli bir derdinden bahseden kadınlar karşılarındaki erkeği yorar ve sıkarlar. Çünkü erkek, kadının problemini mutlaka kendisinin çözmesi gerekiyormuş gibi bir hisse kapılır ve aynı konunun defalarca açılması eşinizi bezdirir. (Karnım aç, tuvaletim geldi, susadım, oram-buram ağrıyor her yola çıkışımda mevcuttur ama ''adam benle ilgilenmiyorsa'' bilerek yaparım )

7.YOL: Saçmalamak: Kuaförünün ne dediğinden, arkadaşının ne giydiğinden vb. gereksiz konulardan sürekli olarak bahsetmek erkeği çok sıkan bir durumdur. Unutmayın erkekler ve kadınlar farklı yaratılıştadır. Erkekler bu tip ayrıntılara önem vermezler. ( Birtek kendimle ilgili her ayrıntıyı bildiririm ben, es geçmem. İster saçma ister normal gelsin ''Şeytan ayrıntılarda gizlidir çünki'' )

8.YOL: Bekletmek: Bilinen en yaygın kadın hastalıklarından biri de bekletmektir. Özellikle de yatakta erkeğini bekletmek. Bu hareket erkeklerin en nefret ettikleri sırasında en üstlerdedir. ( Ne beklerim, ne bekletirim, bekleten olursa da, haydi canım güle güle! )

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder