11 Haziran 2014 Çarşamba

Evde şenlik var

Hello ben geldim, aslında hep burdayım ama önceliklerim değiştiği üzere az ve öz yazmaya çabalıyorum.

Bilindiği üzere, yoğun ve keyifli bir sürece girdim. Arz-talep şeklinde ilerlemek için önce az biraz stok yapmam gerekiyorsa bende her müsait zamanımda yeni şeyler üretmek için eve kapanıyorum. Haliyle gecelerim uzadı ve gündüzlerim kısaldı. Uyku saatleri değişti ve günlük koşuşturmalar yön değiştirdi.
Normal zamanlarda gece 12'ye kadar bile ayakta duramayan ve ''uyu-muyorum bee gözlerimi dinlendiriyorum'' diyerek herkesin içinde sızan ben, şuan tasarım yaptığım işten kafamı kaldırdığımda saat sabah 3'ü geçmiş oluyor ! Herşeye rağmen, eski günlerdeki gibi müzik dinlerken birşeylerle uğraşmak muhteşem, tavsiye ediyorum...
Dün akşam ise, yeni ürün dizaynları yapmaya çalışırken dizi izlemeye başladım ama farkettim ki izlediğim dünyada yaşananlar ve dinlediğim müziklerle şekillendiğim bir hayal gücü meydana geldi ! Taşların, tasarımların rengi değişti, hüzünlü çizgilerle güçlü materyaller birleşti. ''Allahım galiba kafayı yiyorum'' derken herşeyi bıraktım, balkonda biraz daha kendimi dinlendirdikten sonra yattım, uyudum :)
Bu işin mutfak kısmında yaşananalardı. Birde sergi aşamasından bahsetmem gerekirse, çalışmalar hot couture (kişilerin özel beğenisine göre tasarlanmış, alıcıya özel tasarım) şeklinde devam ediyor. Sanırım beni heyecanlandıran kısım ise fikrin sadece kişiye özel yapacağım işler şeklinde ortaya çıkmasıydı...
Hal böyle olunca farkettim ki, dün akşam yapılanlar ya bende kalır yada kurt seyitle&suranın bitmek tükenmek bilmeyen ayrılışlarını, gerçekmişçesine kaçırmadan izleyen kitleye gider =)))
Günün birinde çok bilinen ve takdir edilen bir tasarımcı olursam 'sanatçı gerçek hayatın izlerini taşıyan koleksiyonuyla sevenleriyle buluştu' cümlesini tekrarlatacağım. Bunu yapacak gücüm var,kamyonla para kazanmasamda çok başarılı olabilirim. O nedenle bu haftaya ilham olarak, duygusal tasarımların yanı sıra komedi filmleri, eğlenceli müzikler ve rahat gezilerle kendimi beslemeyi düşünüyorum. Evde şenlik var, yardımcılarıma ve tasarımlarımı satın alan eş-dost-akrabaya duyrulur :)
Slow diyebileceğimiz müziklerin remixlerini buldum birde onları dinlerken ortaya neler çıkacak çok merak ediyorum :) Tavsiyem de şu ki, en sevdiğiniz şarkıların hareketli remix versiyonlarıyla kendinizi terapiye almanızdır. (Soner sarıkabadayının tüm slow şarkıları, arabada en sonki şarkısını son ses dinlemek, mümkünse dans etmek)
https://www.youtube.com/watch?v=hbr1Mp5oKK4
https://www.youtube.com/watch?v=oyoPJbWtM8I

Hadi linkler de uğraşmamak için kıyağım olsun, Sağlıklı mutlu ve üretken kalalalım ,yani  hoşçakalalım =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder