6 Haziran 2014 Cuma

Kanatlarım Var Ruhumda..

Cuma gününü kendi adıma haftanın son iş günü, giyim-kuşamda free friday ve blogumda sanat, şarkı şiir köşesi ilan ediyorum... Ruhumdan ne geçerse onu yayınlayacağım, araştırma maraştırma yok :)

Bugün de son zamanlarda bana yazıldığını hissettiğim bir Nil Karaibrahimgil şarkı sözünü paylaşıyorum. Biraz deli biraz dolu mutlu haftasonları dilerim öyleyseeee  :)
Sen beni boşuna hiç kalbinin oralara koyma
Kollarını bana sarma, kalamam oralarda...
Sen de gül eğlen, öyle acıklı konuşma
Hayat ne ki sonuçta anlık bir buluşma...
Lalala la ben de böyleyim, Lalala la hep de böyleydim
Geçmişe gitmem, küsüm gözyaşlarıyla
Daha güçlüyüm ben hatalarımla
Beni kendi yoluna çağırma benim yolum başka
Gittiğim yer başka yokuşlarım başka
Karanlıkta yanabilirim
Boşlukta durabilirim
Düşmem ben! Kanatlarım var ruhumda...
Geldiğim gibi gidebilirim
Aşktan vazgeçebilirim
Zincir yok ki benim boynumda....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder