21 Şubat 2014 Cuma

Atölye

Dün çok güzel ve bazıları için gerçekten faydalı bir sınıfiçi eğitimde bulundum. Neden bulunduğumu anlayabilmiş değilim çünkü konusu 'yenilikçi ve yaratıcı düşünme' olsa da yinede işime yansıtabileceğim kısımları için gerçekten çok memnun ayrıldım oradan gün sonunda. Belki de, sürekli birşeyler yaratma ve yenilikler içerinde bulunma isteğimden dolayı başına iş alan, yerinde duramayan yapımı anlayan IK'nın bana sunduğu bir hediyedir...

Bu blogu açtıran arkadaşlarım da bana aynı vurgu ile, gezdiğim yerleri, denediğim yeni yemekleri, içtiğim, gördüğüm ve giydiğim kombinasyonları en renkli şekilde aktarabilmem için beni destekleyenlerdir.
Senelerdir aynı şeyi dile getiren çocukluk arkadaşlarımı dinlemedim ama işyerimdeki bayanları kıramadım ve son 1 senedir mümkün olduğunca blog yazmaya devam ediyorum...

Beni yaratıcılık konusunda dstekleyen isimlerin başında ise sevgili arkadaşım Yankı geliyor ki, kendisinin de harika tadlar/muhteşem görüntülerle sunumunu yaptığı bir pasta atölyesi var. Vakti kısıtlı olduğu için hobi olarak ilgileniyor  ama eşini dostunu da kırmıyor. Görüntüsü güzel olan pasta, kurabiye, cupcake ne varsa getirdi ve  ofiste bir bayram havası estirdi bugün. Renkli ve bol yemekli cumaları herzaman sevmişimdir, zira kim sevmez ?
Çok memnun olduğum bir diğer konu ise, gerek iş gerekse özel yaşantımdaki insanların işe yarar ve eğlenceli hobileri olmaları. Mesela benim tasarım/dizayn konularıma ilham veren dikiş diken, parti ve düğün konseptlerine materyaller hazırlayan arkadaşlarım var ki, ürettikleri şeyler harikalar yaratıyor ve kendi imkanlarınız ile neler yapabileceğinizin ve vizyonunuzu ne denli genişletebileceğinizin en güzel kanıtlarıdır...
Zaman içerisinde onları da konuk edeceğim.Bu blogu bugün burada bitiriyorum çünkü masama özel olarak gelen bu cupcakeleri çay ile denemek için sabırsazlanan bir canavarın blogunu okuyorsunuz şuanda :)
Siz de daha fazlası için Yankı'nın sitesini ziyaret edin ve kendiniz için güzel fikirler edinin, gerekirse direk kendisine ulaşın ve mamalarını tadma şansını yakalayn.
http://www.yankiatolyede.com/

Üreten, deneyen, sevgisini katarak renkli yiyecekler hazırlayan herkesin ellerine sağlık...Hoşçakalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder