19 Şubat 2014 Çarşamba

Kim? Ben miyim deli?

Bazısının ağzından tatlı söz gibi çıkan herşey bana batar kimisinin söylediği kötü sözler bile baldan tatlıdır. Umursamadığım insan, kendini parçalasa, damdan atlasa önüme gülden altından çikolatadan yollar yapsa duymam ama dinlemek,görmek ve hayatımda olmasını istediğim her kim olursa olsun, gözünü farklı kırpsa anlarım ne demek istediğini...
Hele ki sevme şekli kişiden kişiye değiştiği halde, sırf çok güldürüyorum diye bana söven herkese bayılırım. Ailem, eşim,dostum kısacası b
eni delirtmek yerine hep deli diye sevenlere gitsin bu yazı, bugünkü ruh halimle güneşli güzel günler dilerim:) Ben seversem böyle severim... 


 
Deli kadınlar dümdüz kadınlardır, hileye hurdaya ihtiyaç duymazlar. Sizden bir şey istediğinde hiçbir ayak oyununa ya da hesaplamaya ihtiyaç duymadan ister...!
Bir şeyi reddettiğinde de bunu yine ayni düzlükte reddeder. Öldür allah ikna edemezsiniz Çünkü sizin dünyanızın gücü onu ikna etmeye yetmez...!

Dedik ya zaman mutlaka deli kadını haklı çıkaracaktır Para, pul, kariyer, kimlik, ulus, sınır, ev, mal, mülk vs. asla işi olmaz..! Bu açıdan ulussuzdurlar, onları dünyanın neresinde görürseniz görün şıp diye tanırsınız çünkü ne kahkahaları tutsak, ne gözyaşları sinirli, ne arzuları hapis ne öfkeleri prangalıdır. Bu duygu durumlarından herhangi birini herhangi bir mekanda, kişi sayısı fark etmeksizin tak diye önünüze koyarlar...! Size düşen o an yaşanacak olan neyse tadını sonuna kadar çıkarmaktır. Sevecekse orta yerde sevecektir herkesin içinde her şeyin içinde...!
'' Deli kadınlar güzel sever ''

"Alıntı"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder