24 Şubat 2014 Pazartesi

Bak şimdi...

Elimde çay bardağım ile başladım bu haftaya, hadi bakalım hayırlısı...
Haftasonu uzaklardan gelen misafirlerimi ağırlarken farketmeden, keyifle, sohbetle epey çay içtim yanında pek güzel mamalar yedim. Tüm sevdiklerimle ayrı ayrı ve mümkün olduğunca değişik yerlere gitmeye çalıştıysamda günü basketbol maçında tezahürat yaparak kapattım diyebilirim. Kırmızı topuklu ayakkabılarımla tribün tribün gezen, zararsız ve  minik bir holiganım sanırım ben :) Resimden de anlaşılacağı üzere hala haftasonun etkisindeyim ve çay bardaklı müthiş tezahüratlarımla haftayı başlatıyorum...
Neyseki yağmurlu bir hafta olacak ve son zamanların en sıcak geçen şubatını bititirken gelecek kaygılarımız biraz olsun azalacak.
Neyseki gündemi değiştirecek yeni haberler medyada yer alacak ve dikkatimiz yön değiştirecek...
Neyseki sessiz kaldığımız süre boyunca tükürdüğünü yalayan tipleri görüp içten içe eğlenmeye devam edeceğiz..! Gerçi ben içimden yaşamıyorum hiçbirşeyi, sessiz de kalamıyorum malesef, gün olsunda devran dönsün diye sessiz durduğum her konunun sonunu iple çekiyorum sadece:)
Malum bu dünyada kimle uğraşırsanız, kimi beğenmez yada kötülüğünü düşlerseniz aynısı hatta daha kötüsü çocuğunuz, sevdikleriniz veya ailenizden birinin başına mutlaka gelir. Bu durum bir varsayım dahi olsa geçmişten bu yana hep böyledir. Çünkü gerçeklerin birgün mutlaka su yüzüne çıkmak gibi kötü bir huyu vardır ki en yakınızdaki bile olsa sonuç aynıdır. Yalansız yaşayan insanlar içinse en güzel yanı zaten birgün mutlaka ortaya çıkmasıdır :))
Okuduğum kitaplar, gezip gördüğüm yerler, yeni insanlarla yaptığım paylaşımlar bir yana, blog yazılarıma ise ilerleyen zamanlarda, daha fazla resim ve ayrıntılı yer-mekan-kişi kavramlarını eklemeyi düşünüyorum. En azından bir seyahatname, tatlı gurmeliği yada moda bilmişliği yapacak kadar vizyona sahibim ve paylaşırsam çoğalacağını bilerek daha da işe yarayabileceğini düşünüyorum...Daha doğrusu mahalle baskısıyla bu şekilde düşündürülüyorum. Belki de yanılıyorumdur ama denemeye değer...
Geçen hafta yoğun iş yapısı ve eğitimlerden dolayı birçok konu arada kaynadı ama bu hafta hergün yazmaya çalışacağımdan şimdilik kısa kesiyorum. Ayrıntıları hergüne ve araştırma konularına yayacağım.
Günün şarkısı yada resmi diye birşeyi bugünlerde paylaşmıyorum zira okadar çok varki hangisini gözler önüne serip hit yapacağımı bilemedim.

Mutlu, sağlıklı ve hoşgörülü bir hafta bizlerle olsun efendim :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder