27 Eylül 2013 Cuma

Cuma, Friday, Vendredi, Freitag, Venerdı, пятница

Bu haftayı bugün itibariyle bitiriyoruz !

Nedense biraz fazla mı yorulduk ne, geçmek bilmedi günler. Çalıştık ama dinlenemedik hava değişiminden ve kafa yorgunluklarından... Herşeyi anlattık olan olmayan acıtan kanatan ve yeniden hayata bağlayan. Resmen kendi içimde dağıldım ben bu hafta... Şimdi toplanıyorum yavaş yavaş, işimi gücümü aklımı duygularımı istediklerimi ve istemediklerimi olmak üzere ayırıyorum..B vitaminine başladım, kitap okumak bile iyi gelmiyorsa hemen değiştiriyorum modumu. Müzik dinlemek en iyi çareyse konsere gidiyorum mesela..Sevdiklerimle daha fazla vakit geçirmeye çalışıyorum. Hayat arkadaşımdan (evli değilim tabiki sadece ayrıl barış 10 senedir süren ve nereye varacağını bilemediğim bir arkadaşlığım var) az ama öz destekler almam da  işimi kolaylaştırıyor en önemlisi. Şuan herşeyi bırakıp kaçıp gitmek değilse çarem herşeyi deniyorum kafa bozukluğum uzun sürmesin diye... Bikaç gün buralarda olmayabilirim, biraz dinlenip daha sağlam gelebilmek için..

Malum hayat zor ama bende kolay sayılmam:) Mutlu huzurlu hayırlı cumalar diliyorum, gönlünüzü ferah kafanızı ve isteklerinizi önce kendiniz sonra başkaları için temiz tutmanız dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder