2 Ekim 2013 Çarşamba

Dön-e-medim !

Alt tarafı 2 günlük izin aldım, haftasonuyla birleştirip Bodruma uçtum, mükemmel 4 gün geçirip Türkbükünde harika bir koyda yazı kapattım, berbat bir havaya iniş yaptım, sabah uyanıp hazırlandım, işyerimde masamda herzamanki gibi işlerimin başında bu saati yaptım, ama resmen dönemedim ya ! 

Muhteşem, hava, deniz, ortam ve kişi kriterlerimden midir nedendir, sakin bir gün geçiriyor olmama rağmen aklım kaldı o huzurlu ve mutlu günlerde... Hava soğuk buralarda, yağmur çamur maşallah kış gelmiş :(

Millet hırkayı ceketi es geçip çizmelere montlara geçiş yapmış. Benim ruhum henüz kararmadı, depresif moddan çıkıp geldiğim için şanslıyım ama ne kadar sürer, bilemedim :) En güzel şekilde anılarımı, resimlerimi ve dinlendiğim vakitleri yanıma kar sayıp bu durumu uzatacağım. Tabi ekstra saçma olaylar bu durumu bozmaz ise kışa hazırım denilebilir. Malum battaniye altı kitaplar, diziler, meyveler ve kışın tüketilecek her türlü yiyecekler beni bekler...

Pazartesi tadında çarşambadan bukadar, yarın görüşürüz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder