22 Temmuz 2013 Pazartesi

Farzet ki Pazartesi değil...

Diyelim ki bugün pazartesi değil, diyelimki zaman kavramımız bugün başka bir boyuta geçti..Gece yatmışım saat kaçta, dön dolaş uyumamışım, bütün eskiler çıkmış su yüzüne düşün düşün kafayı yemişim :) Bugün de gelmişim işyerime oh mis gibi ne sendrom var ne bişey! Seviyorum bu sakinliği vesselam ! Mesela bugün tam bir Türk filmi tadında başladı günüm (ayrıntılara sonra gireceğim)
Haftaiçi nekadar düzenli yaşamaya özen gösteren, erken yatan sakin olmaya çalışan "ben" haftasonları tam bir yarasaya dönüşüyorum. Herşey ve herkes tersine dönüyor. Haliyle haftaya başlangıcım ruh halime bağlı olarak değişebiliyor.
 Cuma günü izinli olduğum için 3 gün boyunca bütün enerjimi atabilmek adına yazlığa kaçtım ve elimden geldiğince eve uğramadım. Bir ara annemle kurabiye yapıyordum mutfakta şaka gibi :) ebay'den yaptığım Hello Kitty alışverişlerime birde kurabiye kalıbı eklendi ki evlere şenlik...

Benim mutfak anlayisim tam olarak budur !
Ta HongKong"tan geldi bu guzel seyler :)

Sevdigim herseyi once merak ederim, sonra yarim saat ugrasir hazirlar 5 dakikada da bitiririm :) Tuketim toplumu mu desem ac gozlu maymun istahli mi bilemedim ? Neyse herseyin bir baslangici varsa bende bu sirin kaliplarla mutfaga girdim annemi de yanima aldim, kulak memesi kivaminda hamuru actirip kaliptan gecirdim. Lezzetinden suphem yok cunku ben yapmadim :) Kaliplarin guzelliginden yemeye kiyamiyorum o ayri !
Gun boyunca isyerindeki arkadaslarima hava atmak istedim ama ikram etmeden de olmadi o yuzden mutfaga gidip cay demledim. Aslinda anlatilacak cok sey var ki ! Bugunu tek cumleyle ozetledim. Ben lafimi ortaya koyarim ; isteyen ustune alinir isteyen okur gecer kardesimmm :)

Aslinda sana verebilecek cok seyim yok benim " cay var icersen, ben var seversen, e yol var gidersen" dedim...

Yarin gorusmek dilegiyle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder