25 Temmuz 2013 Perşembe

İsyeeeeeaaaaaan !

Bu saat oldu hala isyanlardayım çünkü tam olarak babamın tabiriyle 'gece olunca yatmıyorum, sabah olunca kalkmıyorum' ben modumdan çıkamadım  :)

Sürekli dile getirdiğim gibi uykusuzluk benim pilimi bitiriyor resmen. Dünya kadar içsem gezsem tozsam da böyle sarhoş olmuyorum. Hoş ramazanda asla alkol almamama ragmen sürekli 'Leyla' dolaşıyorum o da ayrı mesele :)
Dün gece maç 00:00da bitti eve gelmem 1, yatmam 1buçuk uyumam resmen 02 yi buldu. Sabah 6da kalkıp duşla bile uyanamıyorsanız ogünün resmi tatil olması şart ! Zaten hazırlık maçı falan demeden 2 gol yedik (Fenerbahçe-Psv Eindhoven) bide yeni sezon forma tanıtımında muhteşem tarih görselleriyle bol bol ağladık...

Oh bugün mis gibi geldim işime, nasıl sakin nasıl ev hanımı modumdayım anlatamam ! Kıyafet seçimi de ruh haline göre yapıldığı için sorun yok az sonra pazar-manav-bakkal derken günüm geçer ve ev hanımı modumu laiki ile tamamlarım.
Daha valiz hazırlayacağım, daha biriken çamaşırlar yıkanıp ütüler yapılacak. Temizliğe de kimseyi çağırmadan kendim yetişeceğim,  inat ettim ! Böyle konuştuğuma bakmayın, evde olduğum hergün manyak gibi  temizlik yapıyorum ben. En büyük terapim ütü yapmak-çamaşır yıkamak. Saatlerce ütü yapıyorum ki eşim-dostum akıl/sır  erdiremiyorlar hangi kadının ütüye böylesine bayılabileceğine :)

Valiz hazıırlamalıyım acilen çünkü yıllık iznimi 1-2 günlük setler halinde tamamlıyorum belki pazartesi ve salı günü yazamam biyerlere kaçacağım sevgili az ve öz takipçilerim :) Belki de başka bir mutfaktan seslenirim 'heyooooooooooooooooo' diye :)

Neyse bütün bunları düşünürken öğlen oldu bile ( arada deli gibi rapor hazırladım, onayları sundum revire inip ilaç içtim) Her sabah ruh halime göre yazıyorum böyle yazmasına, hemde bir çırpıda
 içimden geldiğince fakat öğlen ve akşamüstü değişen gelişen olaylar da oluyor. Ben duygularımı harmanlayıp sabahki konumuzu hazırlayıp biriken herşeyi birgün sonrasına atacağım artık. Anlık değil kısa vadeli konular ve planlarla dökeceğim içimi ;) güldürürken düşündüreceğim yada ağlatırken sorgulatacağım falan..Yani yazar burda diyor ki Yarın ölecekmiş gibi ibadet edin; hiç ölmeyecekmiş gibi çalışın.

Bu sözün şimdi ne alakası var bilemiyorum ama  demek istiyorum ki çok uzun planlarla kendimizden emin olmadıkça adımlar atmamalıyız. Hiç ölmeyecek gibi güzel ve severek yaşamalı,başarılı olup çok çalışmalı hayatın her alanında yoğun olmalı, hemen ölecek gibi kalp kırmadan hayatı ertelemeden tatilimizi yaparak hatta uykusuz kalıp konu bulamasak bile blog yazmayı bırakmadan devam etmeliyiz :)  Evet, evet ! Tam olarak böyle demek istedim :)

Ozaman kısa keselim ve yarını beklemeyerek hoşça kalalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder