5 Mart 2015 Perşembe

Be Yourself


Kendi sloganım ile başladım bugüne. Güneşli hava, güzel kafa, başkası olma kendin gibi yaşa :)


Havalar bozmadan, planlar aksamadan, yoğunluk ve yorgunluk daha fazla artmadan blogumu yazar işime bakarım ben arkadaş :) Zaten hastayım, gündem maddeleri de gayet ciddi ve sıkıcı, politika siyaset spor moda herkesin kafasında ayrı bir yerde konuşulmaya bile değmeyecek boyutlarda çoğu kez... Asıl önemli olan kendin gibi olabiliyor musun bu karmaşada işte bütün mesele burda.. Olmak yada olmamak yine size kalıyor, kendin gibi olunca mutlu musun?? ben konunun orasıyla ilgileniyorum hayatımın her dönemecinde.. İngilizce başlıkla dile getirdim bazen farklı diller daha çok etkili olabiliyor algıda seçicilik ve dikkat çekicilikte önemli ölçüde yer alabiliyor diye düşünüyorum çünkü.


Süperego, benüstü, üst benlik, vicdan gibi konuları araştırmadan kendiniz gibi olabilmek ne demek kısaca birşey yazdım. Temsilidir ne demek istediğimi anlatır. Gerisi takipçiye kalmış...


Kendin Ol
Mümkün olduğunca teslimiyet göstermeden herkesle iyi geçin
Hakikatlerini sakince ve açıkça dile getir ve başkalarını da dinle
Hatta alık ve cahilleri bile;
...onların da kendilerince bir öyküleri vardır.
Kendini başkalarıyla mukayese edersen;
Kendini boşlukta ya da acı içinde hissedebilirsin
Çünkü daima senden daha büyük veya daha küçük kişiler olacaktır
Mesleğine ilgi göster; ne kadar mütevazi de olsa
O zamanın değişen yazgısında sahip olabileceğin en iyi servettir
Sevgi hakkında alaycı olma
Çünkü o bütün kuraklığına ve hayal kırıklıklarına rağmen her zaman yeşil kalmayı başaran otlar gibidir
Gençlikte edindiğin bazı eğilimlerinden zarafetle vazgeçerek yılların verdiği tecrübeleri olduğu gibi kabullen
Korkuların çoğu yalnızlık ve aşırı yorgunluktan doğar
Sağlam bir disiplinden öte kendine karşı müşfik ol
Ve mutlu olmak için çaba göster

~Max Ehrmann~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder