4 Eylül 2013 Çarşamba

Yağmur, yağmur, yağma yağmur...

 Bu sabah 06:00 itibariyle depresyona girdim :)

Şimdi gülüyorum fakat uyandığımda karanlık ve yağmurlu gökyüzü eşliğinde resmen ağlıyordum 'işe gitmek istemiyorum yataktan kalkmak istemiyorum yaz bitsin istemiyorum diye...

Okul hayatımın sabahçılık dönemlerinde ise okula gitmek istemezdim ki başarılı bir öğrenci olmama ve hala öğrenci olmak istememe rağmen ! O battaniyeyi utanmasam sınıfa kadar sürüklerdim kucağımda herhalde  sırf vücut ısım değişmesin diye...

Öyle yada böyle diyeceğim odur ki ben sonbaharı, yağmuru-çamuru, kapalı gökyüzünü ve soğuk havayı sevmiyorum, kendime yakıştırıp enerjimi günlük yaşantıma aktaramıyorum. Benimle zıt olan insanlara da imreniyorum bu nasıl bir hızdır sürekli depresyona girmek-çıkmak arasında diye :)))

Herşey flu, bulanık sanki sadece siyah beyaz bütün resimler..İçimden bişey yapmak gelmiyor kıyafet seçimim koyu renkler bol ve uzun kollu giysilerden yana gitmeye başlayacak önümüzdeki günlerde. Hatta bugün açık ayakkabı ve yazlık pantolonumla üşüdüğüm için üstüste giyinince pijamalarımla ofise uğramışım gibi hissettim kendimi ! Günlerce evde oturup battaniyenin altında şortum ve t-shirtümle kitap okuyabilirim, müzik dinleyebilirim sanki.

Gel gelelim bende çalışıyorum ve bu düzenin bir parçası olarak sadece iş hayatımda istikrarı sağlayamadığımda deliriyorum :) Şuan uzun bir tatile çıksam eminim ondan da sıkılıp hava sıcak, boş vaktim çok, alışverişe para yetişmiyor diye ardı ardına mızmızlanırım :)

İnsanoğlu bu, nerde değilse orayı özlüyor neye sahipse kıymetini bilmeden tam tersini istiyor !

Haleti ruhiyem böyleyken şuanda olmak istediğin ve beni mutlu edecek bir yer buldum. Şuanda elde edemeyeceğim belki gerçekte olmayan birşeydir ama izlemek bile iyi hissetmeme yetti :) Bir bakın Allah aşkına, linkte paylaşıyorum.
 
Evet ! Delirdim , ama zaten ben hep geçici deliydim :) Nasılsa sevenlerimin plan ve hayatlarıyla çabucak kendime gelirim...
 
Hoşça ve sağlıkla kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder