3 Temmuz 2015 Cuma

Çocuk Kal

Hani çok klişe bir laf vardır ya, bizim çocukluğumuzda hiç şunlar yoktu, bunlar böyle değildi ya da herşey daha güzeldi diye...
İşte bunlar hep yaşlanma alemetleri ! Çünkü şuan aynı cümleleri bende kuruyorum ve ısrarla yineliyorum ' benim çocukluğumda herşey daha güzeldi' diye..
Teknoloji yeni yeni gelmeye başlamıştı günlük hayatımıza. Bilgisayarın, cep telefonunun yada son moda elektronik aletlerin eve girişini ve öğrenene kadar geçen o heyecanlı günleri hatırlıyorum. Saatlerce telefon konuşmaları, yorgan altından mesajlaşmaları ve atariyi bırakıp bilgisayardan yaptığımız araba yarışlarını... doldurduğumuz kasetlerin walkmanlere ,discmanlere  dönüştüğü yıllarda başladı müzik dinleme hastalığım. Yanımdan ayıramadığım tüm elektronik aletlerin bağımlısı olmaya başladım gelişen teknoloji ile. Amma ve lakin çocukluk alışkanlıklarımın peşini de hiç bırakmadım. Hala devam ettirdiğim güzel hatıralarım var mesela... İnsan ilişkilerimin, sevdiğim ve kopamadığım insanlarla arama hiçbirşey girmesin diye mümkün mertebe, elimden geldiğince görüşmeye ve anılarımı tazelemeye dikkat ediyorum. Oyuncak bebeklerimi, hediyelerimi ve takı-tokalarımı saklıyorum. Resimlere bakıyor arkadaşlarımla nostalji toplantıları yapıyorum. Geçmişte yaşadığım anlamına gelmiyor elbetti ki tüm bu saydıklarım. Hayatımdaki yenilere sürekli yenilerini kattım. Ama yinede ''benim çocukluğumda herşey daha güzeldi beeeeh'' diye iç çekiyorum şimdi yanımdaki bu çocukluk avatarım ile :) 
''30'' olmadan önceki son blog yazımda hislerimin tercümanı bir şarkıyı ve dinlemeniz için linkini paylaşıyorum. Hadi bu kıyağımı da unutmayın, hoşçakalın :)

Ah o yazlık sinemalar Kapı önü akşamları 
Saksıda son sardunyalar Avluda el yazmaları 
Ah ne kahraman, ne cesur Ne güzel çocuklardık 
Her yeni günü ümitle Nasıl kucaklardık 

Hem utangaç hem hevesli Mektepli sevgililerdik 
Pek kırılgan pek acemi Bir söyler bin gülerdik 

O pürtelaş piyasalar İlk sevda ilk gözyaşları 
Yolları gurbete bağlar Hep o gönül şarkıları 

Ah kaldırımlar biliyor Bir devir muhteşemdik 
Güz güneşinden hüzünlü İlk yazdan şendik

Söz : Sezen Aksu & Yelda Karatas
https://www.youtube.com/watch?v=jYINvGrteic

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder