8 Temmuz 2015 Çarşamba

Yaş almak, yaşlanmamak

2 günlük bir bebek edasıyla bugüne ve  sevgili takipçilerime merhaba diyorum :)

Doğumgünü kızıyım bu aralar malum temmuz yoğunlukları, günler / geceler süren tatlı bir telaş içindeydim.
Millet yaşlanmaktan korkar, doğduğu gün kendini eve kapatanları bile tanıdım amma ve lakin ben 40 gün 40 gece kutluyorum her sene yeni yaşımı, tüm sevdiklerimle..

Çok şükür ki, yine en güzelinden ve en sevdiklerimle kutladım en mutlu günümü.. ''İyiki varmışım, ne çok seviliyormuşum ben yahuuu'' dedirttirdi hiç tahmin etmediğim insanlar o güzel süpriz ve dilekleri ile...
Daha birkaç gün öncesinden ailem ve çocukluk arkadaşlarım ile başladı kutlamalarımız. Sonrasında ise arayan-soran, bizzat gelen, mesaj ve maillerinde en yaratıcı sözleri söyleyen, uzaklardan yüreğimin en derinine dokunan ve her an her günümde yanımda olan dostlarımla beraber yeni bir yaş daha aldım ve tam tamına ''30'' oldum, ne de güzel oldum valla çok da mutlu oldum :)

Evimizin, sülalemin ve genelde arkadaş ortamlarımın en küçüğü ben iken şimdi kocaman bir abla oldum :) İnşallah hayatımız boyunca da çocuk kalmayı ve hiç büyümeyen, değişmeyen, saf ve kötülüklere karışmayan yanlarımı saklamayı becerebilirim...
Tabiki yaşım ve yaşayışım bir gitmediği için aslında teoride yaşlanıyorum ancak kafa olarak  anca büyüyorum :) pratikte ise çoktan büyüdüm ve en güzel çağıma geldiğimi de artık biliyorum.. Farkında olmak bile belirli bir yaş ve kafa olgunluğu gerektirdiği için bu saatten sonrası daha özel olacak, hissediyorum :)
Şimdi sıra tüm sevenlerime ve tüm pozitifliği ile merak edenlerime gönderdiğim hayat görüşümde..


Sanırım büyüdüm ve artık çok zenginim 💎 Çünkü bu zamana dek harika insanlar biriktirmisim ve onlar kendilerini farkında olmadan harkulade bicimde belli etmişler 👊🏼 İyi ve kötü günümde daima yanımda olan başta ailem ve sevdiklerimle niceee nice sağlıklı, mutlu ve huZurlu yaşlar diliyorum çünkü iyiki varsınıZ ki bende iyiki varım diyebiliyorum 💪🏼 herkese tek tek cevap vermek isterdim çünkü çok kıymetli ve eğlenceli dilekleriniz vardı lakin zaman yoktu smile emoticon he bide unutmadan, degerimi iyi bilin, büyüdüm bende artık abla oldum bak :)

Kendime de hala sözlerini uygun gördüğüm şarkıyı armağan edip hayatıma kaldığım yerden devam ediyorum. Hoş kalın ve güzel insanlara hep hoş bakın !
Ne yapsan olmuyor gözüm Terketmiyor bizi hüzün
Bir macera yaşamak dediğin Küçük zamanlar harmanı Sevildiğin, üzüldüğün. Hatırlamaktan ibaret Hatıralar nihayet Tesellisi çok zor sözün. Ne gemiler yaktım, Ne gemiler yaktım. O kadar yandı ki canım Sonunda karşıdan baktım Ne göreyim Kendime yıldızlardan daha uzaktım
Bu kızı yeniden büyütmeliyim Kor ateşlerde yürütmeliyim Değirmenlerde öğütmeliyim
Farkındayım, Farkındayım Kazanmalı kaybetmeliyim. Aşk uğruna harp etmeliyim. Kendini seçemiyorsun Bırakıp kaçamıyorsun. Yazmadığın bir hikayede Uzun ya da kısa vadede Az biraz keşfediyorsun.Öteki olabilmeyi, Yerine koyabilmeyi Geride durabilmeyi, Öğreniyorsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder