2 Haziran 2014 Pazartesi

Kısa Kes-Başkasını Kopyalama-Direk Yapıştır !


Bu haftasonu yine birçok olay oldu, yağmur yağdı, unutuldu, gezildi, tozuldu, yaşanan onca şey içimize sindi veya bir ömür unutulmayacak gibi sinemeden deldi geçti. Ama yine söylüyorum ki geldi-geçti !

Genel bir giriş yaptım çünkü gezi parkı olaylarının birinci yıldönümünü, iptal eden vapur seferlerini, kapatılan parklar-yollar ve ağızları, çok sıcakların ardından gelen yağmurlu havaları, siyasi olaylar ve toplu ölümlerin ardından hiçbirşey yokmuş gibi yaşayanları veya hayatında büyük iz bırakan vicdanlı insanları, su yüzüne çıkan yalanları, büyük aşkları, güzel telaşları, yaz ile başlayacak düğün-bebek sezonunu da kapsıyor.
Yani aynı cümle içinde yaşamın her rengini barındıran kelimelerden oluşuyor...

Detaya girmeme lüzum yok artık herkes herşeyin farkında, okuyorsan araştırıyorsan yazıyorsan çiziyorsan gerçeklerden kaçış yok..! Sen gizli saklı iş yaptığını düşün, Karda yürü izini belli etme felsefesiyle yaşa. Teknoloji denilen lanet olaydan dolayı atı alan üsküdarı çoktan geçti arkadaş !!!
Kafanı saçma sapan şeylere çalıştıracağına otur da o enerjini faydalı bişeylere kanalize et.Edemiyorsan kimseyle uğraşma, kendini tüket ama daha fazla kaşınma..
Bu tarz insanlar, olaylar yada mekanlarda edinilen tecrübelere karşı sessiz kalmak çok mantıklı değil. Her önünüze çıkan pürüzle uğraşmak da imkansız. E ne yapabilirim dersen de sadece aksiyon almak gerekiyor. Sessiz kalmak da en az haksızlık yapmak kadar yanlış bir davranış çünkü. Bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın devrini çoktan geçtik. Artık ailemiz sevdiklerimiz ve geleceğimiz için ne yapabiliriz, ne gibi iyileştirmelere yada düzenlemelere gidebilirizi düşünme vakti. Herzamankinden fazla okumak yada biraz kendi içinize dönerek üretmek bile atılmış bir adım olarak sayılabilir. Çünkü devamında güzel şeylerin meyvesini aldığınızı göreceksiniz. Bende ara ara sıkılıp sonra bir değişiklik yada insanlık adına küçük, kendi adıma büyük yenilikler ile atıyorum bu adımları. Başkasına ne ki diyerek atmıyorum hemde... Üretiyorsam paylaşmanın bilincinde yapıyorum ve bildiklerimi anlatmaya doğru yola çıkıyorum.. Herzaman söylediğim gibi Allah herkesin yolunu açık etsin ki bana bulaşmasınlar sonra benim yolum açılır nasıl olsa :)
Öyleyse iyi haftalarımız olsun, mutlu, sağlıklı ve lütfen kendimizden emin kalalım artık...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder