11 Şubat 2014 Salı

Ener-cik Renkler

Bugün güne nedense çok enerjik başladım.
Aslında nedenini biliyorum ama dillendiremiyorum. (Gizlilik esas)
Gözlerimin içi gülüyor ama sadece bakışarak haykırabiliyorum. Bazıları ise kenara çekip tebrik ediyorlar ama aslında neyi kazandığımı ve devamında neler olacağını ben bile kendi kendime itiraf edemiyorum :)
Neyse durum böyleyken ve fazlasıyla yoğunken çevremdekileri de pozitif bir iş gününe hazırladım. Şirketim adına yaptırılan formayı giydiğim gibi tezahüratlar eşliğinde poz verdim. Tuttuğum takımın fanatiği olduğumu bildikleri üzere, herkes bu deli halleri normal karşıladı ve Türkiye renklerinin ban çooook yakıştığını bildiren politik bir cevap verdiler :) 
(Oysaki rengim belli  sarı-laci göğsümdeki arma, dolabımdaki forma, babamdan bana, benden evladıma, miras bu sevda !)
Bu arada sportif faaliyetler, taraftarı olduğum takımın gündemdeki yeri, köşe yazıları gibi gündem maddeleriyle ilgili yazmak istediğim çok şey var. Diğer yapılacak olanları ertelediğim gibi bunlarıda bir müddet askıya alıyorum. Önce en elzemleri bitsin hele !
Olaylar bitmez sadece başlıklarla yetinip müsade istiyorum. Bu aralar biraz yoğun çalışıyorum. Koleksiyonumda yerini alacak bu güzel formaya ve bugün sürekli gülmemi sağlayan insan/insanlara çok teşekkür ederim. Hayat, mutlu olup birde mutlu edebiliyorsanız herzamankinden daha anlamlı hale geliyor.
Heee birde unutmadan söylüyorum, ne ekiyorsanız onu biçiyorsunuz :)

Hoşçakalın...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder