7 Ağustos 2017 Pazartesi

Benim gundem

 "Selamlar sevgiler saygilar hasretler geziler ve olaylar olaylaaaaaaar" diyerek bugunku yazima basliyorum cok sevgili okurlarim, duzenli takipcilerim ve takip ettigini hic caktirmayanlarim :)
Son yazimi paylastigim dogumgunum itibariyle bircok gezi, kutlama ve yeni bilgilerle tekrar yerimi aliyorum.

Seyahat ettigim yerleri ayri bir yazi olarak paylasacagimdan emin olabilirsiniz lakin uzun ve ayrintili yazilar olacagindan henuz okadar vakti kendimde bulamadigimi belirtmek isterim.
Yunan tarafinin Sakiz adasi ve Balkan uclemesine ev sahipligi yapan diger ulkeleri  ayrica yazacagim cunku resimlerini coktan instagram hesabima yukledim ve bazi esim-dostum hala benden konuyla ilgili yasanmis bilgiler istiyor ve israrla bekliyorlar. Az biraz zaman sonra paylasacagim, soz !
Okudugum kitaplar ise bu siralar resmen boyut atladilar, onlari da salim kafa bir anlatabilsem, ornekleyip tavsiylerde bulunabilsem hic fena olmayacak. Havanin fazlasiyla sicak olmasi nedeniyle gun icinde cok fazla ve farkli isler yapamiyorum, bunaliyorum ve kendimi yalnizca serin sulara atmak istiyorum. Semsiye altinda oyalanirken de mutlaka birseyler okuyup en uzun vadede kendimi oyalamaya calisiyorum. Bu yaz farkli kitaplari okuyup bitirme ve sonrasinda ayni anda okumasak bile arkadaslarim ile kitaplar veya diger yazili metinler hakkinda fikir alisverisi yapmak en sevdigim sohbet konularinin basinda geliyor. Kisisel gelisim kitaplarinda bahsedilenlerin etkisinden cok daha uzun surecek konulara verdim kendimi bu aralar ve gorusunce "bilincaltimi yonlendiriyorum canim hic opmiiiiiim" tarzinda biri olursam hic sasirmayin :)
Enerji, olumlama, ucuncu goz, telepati gibi konu basliklarini da halen yazamadigim ve yeterli bilgiyle kendime yaramadigim icin de ayrica uzuluyorum. O konulara hic girmeyelim litfeeeeen...

Siyaset, spor ve sosyal medyada olanlara ise -herzamanki gibi- fazla girmek, kafalari bulandirmak ve sahsen vakif oldugum lakin gizli sayilabilecek bilgileri buradan vermek istemem. Burasi yeme-icme-gezme platformu olarak akillarda kalsin istiyorum senelerdir... Bazi kose yazilari, siirler veya etkileyici anlatimlari zaman zaman zaten herkesle paylasiyorum malumunuz -eskiden- cuma gunlerimiz sanat kosesiydi, artik cumalari ara da bul beni :) gulucuk gulucuk gulucuk...
diyecegim odur ki; konular biriktikce paylasma istegim cogaliyor ve ters orantida gelisen usengecligim ile vakti zamaninda girip yazamiyorum bazi onemli konulari. onemli diyorum cunku basrol oyuncusu ben gibi gozuksemde sizlerden biri cekiyor mutlaka bu konularin basini !  Neyse simdilik gidiyorum ama yeni konularla hemen geri donuyorum, kendinize iyi bakin digerlerine nazik olun demeyi de ihmal etmiyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder