27 Mayıs 2016 Cuma

İşte böyle...

Artık çok uzun aralıklar bırakıyorum vakti zamanında hergün her konuya değindiğim kısacası içimi dökerek yazdığım şu blogumda.. Herzaman aklımda oysa ki, konuşmak yerine buraya bırakıp gitmek şu düşüncelerimi. 

Lakin düzenli bir hayatım yok son 3 aydır. Aklıma estiği gibi yaşıyorum yine resmen. Bağımlı olmaktan korktuğum için hergün düzenli olarak girip yazmak için nedenlerim de yok şu sıralar anlayacağınız.
En yakınlarımın bildiği üzere, başkalarının 1 ayda yaşadığı olaylar silsilesini ben 2-3 gün içerisinde yaşayabiliyorum. Evet, yanlış duymadınız ! duyguları değil resmen olayları yaşıyorum ben, sevgili takipçim :)
Mesela, yazamadığım bu dönemde, erken başladığım yaz tatilini Alaçatı'da, festivali Edirne'de karşıladım. Hayatımda ilk kez Adliye'de bulundum ve bir duruşmada tanık olarak konuştum ki o süreci ne sen sor ne ben söyleyeyim çünkü 5 dk konuşup çıkarım gözüyle bakılan süre 1 saati aşkın süre sadece benim konuşmamla ilerledi diyebiliriz. Adalet mülkün temelidir umarım ki haksız olan yani yalancı-riyakar taraf cezasını çeker ve davayı kaybeder...
Anneannemizin 40.gün duası bile yapıldı. Evimiz doldu taştı ve bu süreçte başta annemin, tüm ailemin yanında bulunan herkeslere tekrar tekrar teşekkür ediyorum. İyiki varsınız ve yanımızdasınız...
Maçlara gidildi, şampiyonluklar kaçırıldı, heyecanlı sahnelere şahit olundu kahrolundu :) Blogger fanatik Fenerbahçeli  olduğu üzere olacak o kadar :)
Kına geceleri ve düğünlerde tüm kalabalıkla birlikte sevdiceklerle buluşuldu. Bu yaz sonuna kadar durmak yok yola devam... Şu yıllar öncesinde başladığım ve artık neredeyse bir markaya dönüşen kişiye özel olarak yaptığım aksesuar tasarımlarım aldı başını gitti. Stok olayına gireceğim yakında hatta Bebek şenliğinde stand açmak için geç kalmasaydım beni yakınen oralarda görme keyfine nail olabilirdiniz :) Neyse artık seneye inşallah.
Eğitim ve iş hayatıyla ilgili yeni kararlar alındı umarım ki hevesim kaçmadan hayata geçirebilirim o ideallerimi de ve sonrasında daha güzel projelere imza atabilirim..
Yarıda bıraktığım bir hesaplaşma olayım bile oldu malum devir saçma kişiler hadsiz, kaşınan çok :) Herkese yetecek kadar enerjim var nasılsa, kaşırız sorun yok. Kısacası herkesin gerçek yüzü belli olunca boşvermek adetten oldu...
Aile ve yakın arkadaşlarla güzel yemekler yenildi, hoş sohbetler edildi, önemli zatlarla görüşüldü yani kaliteli vakitler geçirildi. Dünya'ya gelme amacım kesinlikle insan ilişkileri zaten bu hususta eminim ben artık şu yaşımda...
Velhasıl kelam enterasan olaylaaaar olaylar bitmedi. Yaza hızlı bir giriş yapamadık çünkü havalar tam ısındı derken yağışlar hiç kesilmeden serinliğini hissettirmeye devam ediyor fakat hazirana şurda ne kaldı. Şimdiden herlese hayırlı sezonlar diliyorum ve müsadenizle ben biraz kafa dinlemeye çekiliyorum. Gelişme olursa haber ederim, sizler de fazla dolanmayın sonra kördüğüm olmayın diyerek güzel bir haftasonu diliyorum... Aşağıdaki sözler de cuma hatrına gelsin bari :)

Cehennem başkalarıdır demiş adamın biri, başkaları...
Cehennem olacak kadar başka olanlar
Sevse de hiç sevilmemişler, yazık… 
Hiç sevilmemiş olana, sevilmenin ne olduğunu bilmeyene yazık !
Karışmış saçlarını severek tarayan birisi varsa yanında, cennet o an ordadır, ayak bastığın, soluk aldığın yerde..
Başkası olmayan, başka olacak kadar cehennemleşmeyen herkes ailedir birbirine.
Acının da mutluluğun da paylaşıldığı bir sofradır onların olduğu her yer..
Sıcak bir dokunuş, kalpten bir gülümseme yeter bir resmin mutlu olması için, bir resimde herkesin gülmesi için.
Eğer cennet yanınızdaysa onu gittiğiniz her yere götürürsünüz, elini bırakmayın yeter!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder