22 Nisan 2016 Cuma

Bişey deniciiim :)

"Dostun üzüntüsüne acı duyabilirsin. Bu kolaydır; ama dostun başarısına sempati duyabilmek, sağlam bir karakter gerektirir" demiş Oscar Wild amca...

Bırakın acıları, dost gibi görüneni;
O bütüüüün goygoy zamanlarda ortalarda gözüken, sıkıntılı vakitte de sanki yer yarılıp içine girmiş kişiler, gözünüzün içine bakıp yanınızda iyi gibi görünen, arkanızdan ise nasılsa duymaz düşüncesiyle herkesi birbirine düşüren, okadar kalabalik cevreye ragmen sadece gözünüze takılan o" basiretsiz tipler var ya hani...
Son 1 senedir çoğunu sildim hayat listemden, gün gün.. Eskilerde kalanlara da zaten rahmet dilerim bu saatten sonra. Laaakiiiiin, bazılarını da bilerek tutuyorm ki diğerleriyle dedikoduları kolay olsun, benim de kulağıma hemencecik gelebilsin..! 
Şimdi gülerek sesleniyorum ama vaktiniz dolduğunda bişeye ihtiyacınız yoksa bile bana gelin emi, artık ben de sizin üstünüzde bişey deniciiiim 😀😀😀

Çünkü bazı şeyler parayla değil sırayladır şekerim "ölüm, sıkıntı, iftira / tebrik, destek, gurur duymak" gibi mesela, bugün herşey banaysa yarın da sana...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder