3 Kasım 2015 Salı

Hel-lo-suuu..

Eveeeet, geri döndüm hayata, bloguma ve kaldığım yere...

Aslında bıraktığım gibi değil hiçbirşey buralarda değilken çok şeyler yaptım, çok insanlar-olaylar-yerler keşfettim. Lakin hepsini zamana yayarak anlatacağım takipçilerime çünkü seyahatler bile başlı başına kendi aralarında ayrılıp blog konusu olacak nitelikteydi....

En sonki yazımdan sonra başımdan geçenler ise herzamanki gibi yazsam roman olacak (pardon karikatür demeliydim) nitelikteydi. Ancak benim başıma gelebilir ancak benim tarafımdan tecrübe edilebilirdi, kendimi bilahare tebrik edeceğim sırf bu yüzden :)

Bunca zamandır nerelerde olduğuma gelecek olursak da, sizlere sırasıyla Rusya, Ukrayna, Alanya ve diğer ufak lokasyonlardan bahsedeceğim. Rusya-Ukrayna kısmı bence erkek takipçilerimi daha çok ilgilendirecektir hatta biraz hayal kırıklığı bile yaratabilir detaylarıyla bahsettikten sonra...
Ülke gündeminden bahsetmem gerekmiyor lakin 2 çift söz söylemek istersem sadece ''Allah sonumuzu hayır etsin, inşallah gelecek daha aydınlık ve daha acısız olur' derdim. Her gün yeni sorunlar milletimizin başına geliyor ve gencecik insanları hedef alan talihsiz ölümlerden başka haber okuyamaz-izleyemeyez oluyoruz. Şuanda uzaktan baktığımızdan bahsediyorum ancak gelecekte kimse başımıza gelmeyeceğini garanti bile edemeyecek olayların/günlerin içinden geçiyoruz. Oy moy derken bugünlere nasıl geldik hayret ediyorum. Yaşıyoruz işte bir şekilde !! yani kısaca özetleyip konuyu kapatacak olursam...
Gelecek planlarımdan ise daha sonrasında bahsedeceğim çünkü o konuda da epey değişiklik olacak şuanda beklemedeyim artık olmadan değil olduktan sonra anlatacağım :) en azından en son aldığım karar bu yönde..
Özel hayat ve iş ile ilgili resim ve detay paylaşmadığımı bilenler bilir zaten o konulara sadece dostlarım ve ailem hakimdir, kusuruma bakmayın ama söylemezsem çatlarım dedikodusunu bile yapamayacağım cinsten olaylar oluyor hayatımda :) Belki birgün kitap yazar çarpıcı anekdotları paylaşırım tüm ahaliyle :) (şaka yaoov hemen heyecanlanmayın)

Şuanlık yaşadığıma dair bukadar bilgi yeter,. Bir sonraki yazımda Rusya'dan bahsedeceğim janimmmm, blog 50 duj 100 dolar gibi başlıklarla değil resimlerle eğlenceli detayları ile olacak, beni bekleyin şekerimmmmmm çünkü benim ağzımdan duymadığınız sürece kimse size gerçekleri anlatamayacak :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder