10 Ağustos 2015 Pazartesi

Ye Kızım ye


Dostlar atışır da yiğitler susar mi
Elma armut büftek yerin tutar mi
Adem olan light mamul yutar mi
Er kişi hazzetmez kepekten liften

Doymuş ile doymamış yağ bir olur mu
Sıratta kaloriden sual olur mu
Hiç nutrasweet baklava olur mu
Er kişi hazzetmez kepekten liften

Coşar su deli gönül börek, manti, pizzayla
Ürkütme gözünü hiç hacimle boyla
Elastik bir heyvandır mide olur yayla
Er kişi hazzetmez kepekten liften

Çiçek dalda güzeldir kuzu şişte
Beyaz, kırmızı tartışmak boş bu işte
Fikirler değişir her yiyişte
Er kişi hazzetmez kepekten liften:)

Doymak bilmeyen bünyeme herşey güzel gözükürken yine yemek yemek ve dostlarla içek üzerine geçirilen süper bir haftasonu geçirdim. 
Doğumgünü partyleri, yazlıkta kalabalık eş-dost eğlenceleri derken şu gırtlağım hiç durmaz oldu. Kickboksa ara verdiğimden beri spor yapmıyorum, bu sıcak havalarda da koşmayı değil yürümeyi bile aklımdan geçirmiyorum çoğu kez. O nedenle hiç ara vermeden tam gaz devam ediyorum ''love-eat-pray'' mottomda geçen günlerime.
Çok şükür henüz obez olmadım ama kendi kendime şiir paylaşacak kadar düşkünüm şu boğazıma.Cuma yazmayı unuttum madem ki, bu pazartesi de böyle olsun. Maksat karnımızdan önce gözümüz doysun :)

Ben şimdi leziz kurabiye ve sıcak börek yanında birşeyler içmeye gidiyorum. Güzel kalpli takipçilerime de mutlu haftalar diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder