10 Temmuz 2015 Cuma

Duvardaki Resmimi Öp de Yat :)

Bugün;
Ben diyim ünlü bir şarkıcıyım siz deyin dünya şampiyonu ünlü bir sporcuyum, duvara portremi de astım ya, artık ben de bir artisssss blog yazarıyım :))
Bu sene yeni yaşımla birlikte birbirinden güzel ve özel hediyeler aldım malumunuz yaş ile birlikte bir tek benim hediyelerim değişmiyordur. Çünkü renkli olan herşeye hayranım ve kabulumdür ömür boyu saklarım. Özellikle Nazar Boncukları, Hello Kitty ürünleri, her nevi takı-toka, seyahat bileti-araç-gereci hatta evden yani sadece ailem tarafından aldığım cash money, en sevdiğim hediyelerin başını çekiyor :)) Bu sene de fazlasıyla geldi sevenlerim tarafından tatlı-tuzlu herşeylerden ve ben şımardıkça şımardım, çok şükür Allah arttırsın..
Bugün gelen hediyem ise kardeşim, dostum ve üniversitedeki ev arkadaşım güzel insanın, en sevdiği fotoğrafımı eşiyle birlikte seçip karakalem portresini yaptırıp birde şirkete süpriz olarak göndermesiyle mutluluklardan mutluluk beğendim. İnsanlık adına küçük benim adıma çok büyük ve kıymetli olan bu hediye pek tabiki evimin en güzel köşesine asılacak ve baktıkça güzel insanları hatırlatacak. Çünkü eski resimlerime bakarken gözlerimin içi daha bir farklı gülüyor ise o zaman yanımda yakınımda olan insanlara teşekkür etmeyi, daha sıkı sarılmayı kendime bir borç biliyor, her daim hayatımda olmaları için dua ediyorum. Geçmişe dönük analizinizi yapmak istiyorsanız resimlerdeki yüz ifadelerinize bakınız. Sizi üzen ya da üzeceğini düşündüğünüz insanlardan uzak kalmaya çalışınız. Herşeyden önemlisi ise mutlu etmeyi başaran herkesi hep el üstünde tutunuz. Çünkü artık onlardan çok az kaldı !
Güzel haftasonu planlarına hazır ya da açık olduğunuz mutlu günler dilerim,  Lütfen size iyi gelecek güzel insanlarla birlikte olunuz :)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder