26 Haziran 2015 Cuma

Mevsim Yaz..

Başlığa bakıp aldanmayın lütfen.. Aslında mevsimlerden yaz ama görünüşe göre sonbahar.. Hava durumuna bakıyoruz sürekli güneş var ama genelde bulutlu, yağmurlu. Cuma geldi ve planlanmayan bir haftasonunda belki de evde yatıp film izlemek, ya da sahilde koşup ter atmak var aklımda şuan sadece..

Ben sürekli yaza gittiğim üzere gayet bronz ve renkli görünüşümle geçiriyorum cuma'mı ve bir şiir buldum bugün paylaşmak üzere hatta gül gül öldüm :)
Günün geri kalanında toplantıda olacağım ve dışarıdaki havadan mahrum kalacağım üzere oturdum şimdi size yazıyorum. Kimin yayınladığını anlayamadım ama sıradaki şiir, bizlerden hale,jale ve bütün mahalleye gelsin. Ruhumuz çiçek açsın gözümüz gönlümüz hep güzel insanlarla şenlensin.
Bu haftaiçi mesaisini de kapatıp gidiyorum. hadi şekerim size kolay gelsin :)

Şimdi mevsim yaz, Zamanıdır doyasıya gezmenin biraz. Elinde bavulun doğru güneye, Zamanın yoksa o zaman Şileye. Şimdi mevsim yaz, Tutulmuştur şimdi köşe başları. Başlamıştır artık yaz kaçamakları, Ne yürekler yakacak tatil aşkları. Şimdi mevsim yaz, Serin sular şifa verecek yanmışlara. Bir sene çalışıp da yorulmuşlara, İş güç arasında kaybolmuşlara. Şimdi mevsim yaz, Baharı yaşayanlara mevsim yaz. Benim gibi sonbaharda olanlara kış ayaz, Galiba bahar mevsimini kaçırdık biraz. Şimdi mevsim yaz, Sen yaz be kardeşim yaz. Neyine gerek senin şimdi bu yaz, Sen otur dertlerini yaz kaderini yaz :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder