18 Haziran 2015 Perşembe

Altın Kurallar/Kurallarımız


Kim olduğu çok da önemli değil, eğer ki biri/birileri hislerime, sözlerime ve benliğime tercüman oluyorsa, ben az konuştuğum halde beni çok anlıyor ve yormadan hep yanımda olduğunu hissettiriyorsa, onu sonsuza kadar başımın üstünde taşımak geliyor içimden :)

Bu durum çoğu kez köşe yazılarında, birinin konuşmasında yada hayat hikayesinden yaptığı örneklemelerde bile dikkatimi çekebiliyor. ''Hay yaşşa!  nasıl da beni tarif ettin'' diyorum.
Bu nedenledir ki; değerleri ve enerjisi birbirini tutan insanlar,  daha çok yazmalı, daha çok konuşmalı ve daha çok paylaşmalı diyorum ve doğuştan gelen ya da kendinizi geliştirerek harmanlayabildiğimiz, kısacası bana en uygun prensipleri bir yazısında dile getiren ünlü Oprah Winfre ablamızın maddelerini aşağıda paylaşıyorum. Yanlarına da bana neden uyduklarını kendimce aldığım aksiyonları yazdım.

Sağlık ve huzurla okuyun, Nasıl olsa sizde bu ilkeler mevcutsa eğer, zaten gerisi geliyor diyorum ..


1- Hayatını başkalarını mutlu etmek için yaşama.(herzaman mutlu edemezsin çünkü)

2- İleri gitmek için kendin dışındaki güçlere dayanma.(torpille ve başkasının gücüyle işim olmadı hiç)
3- İş ve özel hayatında uyumlu ve merhametli ol.(Herzaman merhametim ağır basıyor zaten.)
4- Çevreni seni ileri götürebilecek insanlarla doldur.(yaş ilerledikçe ve eledikçe öyle oluyor.)
5- Nazik ol. (Herzaman olamasamda, hakedenlere pek naziğimdir)
6- Bağımlılıklarından kurtul.(İsteyince herşeyi ve herkesi bırakabiliyorum.)
7- Etrafında her zaman en az senin kadar akıllı ya da senden daha akıllı kişiler olsun. (Gayret gösteriyorum, aptallara tahamülüm yok çünkü.)
8- Eğer motivasyonun sadece paraysa, her şeyi unut gitsin.(Parayla işim olsaydı daha farklı yerlerde olabilirdim.)
9- Asla gücünü başkalarının eline verme.(Gücümü kullanan yada sömürenleri hayatımdan çıkarıyorum.)
10- Hayallerinin peşinde giderken ısrarcı ol. (Israrı sevmem ama bazen inat edebiliyorum.)   




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder