3 Nisan 2015 Cuma

Gölgelerin Gücü Adına..

Özellikle yazmamamın 2 nedeni vardı, ilki gündem maddelerinin şaka gibi olması (hatta olamayacak kadar trajedi içermesi) diğeri ise zaten 1 Nisanın eskiden şakalarla kutlanan bir gün olma özelliğini sanırım artık yitirmiş olması nedeniyleydi...
Yani açık konuşacak olursak halimizin hiçte içler açıcı olmadığı gerçeği artık her vatandaş gibi benide derinden yaralıyordu ve söyleyecek söz bulamayan herkes gibi susuyordum. Evet genel olarak susuyorum tabiki içime atmak için değil günün birinde daha yüksek sesle bağırmak için diye ekliyorum...
Ben ve benim gibi düşünen herkese son zamanlarda takılı kaldığım ve heryerde son ses dinlediğim bir şarkınun linkini paylaşıyorum.
 Sözler ve müzik bana hüznü yansıtsada bağıra çağıra söylemek çok iyi geliyor a dostlar, sizde sevdiğiniz şarkıları en azından mırıldanmayı unutmayın bu haftasonunda. Hava güzel modumuz yüksek olsun. He bide illaki mesaj-mail ve resim almışsınızdır ama birde benden duyun ''Cumamız mübarek olsun'' :))
Stuck inside my mind for days
Memories haunt me in this endless maze
The games we play are deadly, aren't they?
Blow this pain to smithereens
Help me fight this storm before I wreck myself
The games we play are deadly, aren't they?
I'm fading out, I'm falling down, Under these skies of doubt, Help me get back up before I drow
In these shadows I know I'll lose myself again, When this night falls, I know I'll lose myself again

https://www.youtube.com/watch?v=cX6T-odtbsY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder