23 Mart 2015 Pazartesi

Şişşşt ! 3-2-1

Bir seni sevmişim yalan dünyada, Döktüğüm göz yaşı uğruna feda, En güzel aşkları yaşadım ama, Şampiyon görmeden girmem toprağa, Arasam dünyayı eşin bulunmaz Öyle bir sevdasın paha biçilmez, Lacivert olmadan Sarı sevilmez, Fenerbahçe olmadan hayat çekilmez smile emoticon smile emoticon 

Geçen haftanın yoğunluğu, haftasonunun arkadaşlarla yapılan gece  hareketliliği ve aileyle geçen gündüzlerin huzurlu mekanlarının yanı sıra pazar gecesi rutinim ya evde oturup ütü yapmaktır yada maça gidip (pazar günü oynananlara) avazım çıktığı kadar bağırmaktır :)
Yeni bir haftaya büyük ve olaylı derbi sonrası sesim kısık, üzerimde sarı lacivert elbiselerim ve yüzümdeki enterasan gül
ümseme ile başlıyorum...
İnsanoğlu, hayatı boyunca özellikle sahiplendiği ve vazgeçemediği olguları ile farkyaratır ve herkeste değişkenlik gösterir cinste yaşar. Amma ve lakin, benim renklerime olan bağlılığım her konuda belli olur hatta hayatıma yön verir. Tuttuğum takımın, çalıştığım kurumun ve gözlerimin renginin beni diğerlerinden ayıran en keskin özellik olduğu net ve tartışılmazdır diyor ve pazartesi açılışını böylesine tutkulu biçimde yapıyorum :) 

İşin özü, her ne konuda olursa olsun mutluluğun ve başarıların daim olacağı günler diliyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder