6 Şubat 2015 Cuma

Küçük Şeyler..


Kendinizi çok umutsuz yada mutsuz hissetiğiniz bir an yada benim gibi güneşli günlerde herzamankinden de fazla neşeli, enerjik ve sevecen hissetiğinizde aslında ne kadar küçük şeylerden mutlu olabildiğinizi görmek istiyorsanız oturun ve bunları bir kağıda(elektronik ortamada olabilir) dökün derim.
Zevkler ve renkler tartışılmaz elbette ama mutlu etmek ve kendinizi mutlu etmeyi iyi bildiğiniz zaman ortaya gerçekten çok komik, sıradan ve küçük ipuçları çıkabiliyor. Başkasını etkilemeyen birsürü detay sayabilirim benim için en güzel hediyelere bedel sayılabilecek. Paha biçilmez diye nitelendirdiğim herşey, parayla benim zaten satın alabileceğim şeylerin dışında mesela..
Aşağıda sıralanan kavramlar genelde herkesi mutlu edermiş, ben test ettim onayladım hatta birde kendi düşüncelerimi de yanlarına yazıp sizlerle paylaştım..
Bu küçük nedenlere herzaman şükreder ve herkese pozitif bakış açısını tavsiye ederken de hep farkederim ki aslinda ben, küçücük şeylerle bile bu denli mutlu olurken, küçücük insanları ve o saçma hırslarını dert edip hayatımı, sinirlerimi ve çevremdekileri mahvedemem. Eğer ki o kızdığım insanlar gibi olursam, intikam almak için kötülük yaparsam ve zamanını beklemeden patlayıp haksızlık yapabileceğimi hesaba katmazsam Allah taş yapar adamı, iki yakasını bir araya getirmez, hatta çoluğundan-çocuğundan çıkarır, sonrada dünya gözüyle herkese gösterir..! 
Benim de haksızlıga uğratıldığım her konuyu, şuanda ve gün be gün karşımdakilerden cikarken gördüğüm-duyduğum üzere..
Bilmem anlatabildim mi sevgili takipci :)
Başta sağlıkla sonra huzur ve mutlulukla geçirebileceğimiz haftasonları diler aşağıdakileri denemenizde fayda olduğunu bildiririm :)

Bebek sesi duymak, ormanda yürümek, parkta piknik yapmak, almak istediğimiz bir giysinin ucuzluğa girdiğini görmek, tatile gitmek için rezervasyon yapmak, radyoda favori parçanızı duymak, yalnız başınıza kalıp kendinizi dinlemek, yeni bir arkadaşlık kurmak, eski fotoğraflara bakmak, kek yapmak, size geçmişinizi hatırlatan bir parça dinlemek-koku duymak, güneşli bir güne uyanmak, sadece kız ya da erkek arkadaşlarınızla felekten bir gece çalmak, çikolata yemek, romantik bir yemeğe çıkmak, işte yükselmek, güneşli bir günde camlar açık araba sürmek, birisinden teşekkür kartı almak, sevdiğiniz bir arkadaşınızdan güzel bir mesaj-hediye almak, güneşte yada yağmurda oturup çay/kahve içmek, denizde yüzmek, süpriz bir demet çiçek almak ya da hediye etmek...


Karşılıksız hiçbirşey olmaz kısacası ne ekerseniz onu biçmek :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder