12 Şubat 2015 Perşembe

Burca Göre Özür Dile-me

Astoloji ile kendi çapımda ilgilendiğim doğrudur.(sadece burç yorumlarını okumak, kişileri genellemek, ve özelliklerini ilk önce burçlarına göre ayırmaktan öteye geçmedim)
Hayatımda yer eden herkesin burcunu inceledim okudum araştırdım ve uygunluğuna göre bazı kanılara vardığım da doğrudur. Hiçbirşeye körü körü inanmadığım da doğrudur diyeceğim ama aşağıda verilen bazı bilgiler komik olmakla beraber gerçek bile olabilir diyorum:)

Zira özür dileme şekli kişiden kişiye göre değişebileceği üzere burçlara göre de farkedilebiliyormuş. Ben kendi burcumu okudum ama uygun bulamadım çünkü ben hatamı kabul ettiğim an çok güzel özür dilerim, telafi eder tekrarı olmaması için çaba sarfederim. Tabiki hatalı olmadığımı düşünüyor ve fikrimi hiçbir teori çürütemiyor ise hayatta özür dilemem, hatta senelerce görüşmeden yok saydığım insanlar olmuştur. Ne denli doğru bir hareket tartışılır ama inadım inat ve özür dilemesi gereken kişiyi asla unutmadan cezasını çekmesini bekleyebilirim !!
Fakat aşağıdaki yorumları erkek özelliklerine göre değerlendirince hepsi tuttu. Eşim-dostum, babam, yöneticim ve akrabalarım herkesin burcunu bilip incelediğim üzere uygunluklarını test ettim, şimdi  sizlerle de paylaşıyorum.
Özür dilediğiniz yada beklediğiniz kişiyi birde bu gözle analiz edin ve aksiyonlarınızı bu yönde alınız diyor yarın görüşmek üzere huzurlarınızdan ayrılıyorum..

KOÇ: Bir kere bütün Koç'lar dünya şekeri olduklarına inanırlar. Özür dilemelerini gerektirecek bir şey yaptıklarında özür dilemeleri gerektiğini düşünmezler. O yüzden dizlerinin üstüne çökmek yerine basitçe "özür dilerim" derler... Bundan ne azını ne de fazlasını yaparlar...

BOĞA: Bir hata yaptıklarında o insanın yüzüne bakmaya çekinirler. Hem zaten olan olmuştur. O yüzden Boğa'ların özür dilemedikleri için kaybettiği çok arkadaşları vardır...

İKİZLER: İkizler burcu kişileri her ne yapmış olurlarsa olsunlar, konuyu iyice derinlemesine araştırırsanız bile mutlaka haklı çıkacaklardır. Bu yüzden bir İkizlerden özür dilemesini beklemeyin, kendisini mutlaka haklı çıkaracak bir neden size söyleyecektir. Madalyonun değil ikizlerin 2 yüzünden bahsediyoruz sonuçta !

YENGEÇ: Bir Yengeç'in özür dilemesini bekliyorsanız buna pişman olursunuz... Her konuyu mutlaka kendi taraflarına çevirmeyi bu kadar iyi beceren başka bir burç daha yoktur. Sonunda bir bakmışsınız yalvar yakar olan sizsiniz. En azından birşey kaybetmezsiniz..

ASLAN: Bir Aslan hatasını telafi etmek için elinden ne geliyorsa yapar. Size çiçekler alır, evinizin karşısındaki duvara kocaman harflerle "beni affet!"yazar, ayaklarınıza kapanıp yalvarır. Sonunda affettiğiniz zaman kıs kıs gülmeyi de ihmal etmez tabii, ne de olsa ona karşı koymak ne mümkün, hatasını bile övgülere çevirebilir kendince !

BAŞAK: Başak hata yaptığı zaman özür dilemekten çekinmez, ama bunu ne zaman yapacağını kendi kafasından planlar. Herkesi kendileri gibi sandıkları için böyledirler. Onlara göre iş işten geçmiş olsa bile sonuçta özür dilemiş midir, dilemiştir!

TERAZİ: Hata yaptıkları zaman bunu itiraf etmeye çekinmezler. O kadar içtendirler ki zaten “özür dilerim” demelerine fırsat kalmadan siz affettiğinizi söylemiş olursunuz. İçten yapılan açıklama işe yarar, bizden söylemesi !

AKREP: Özür dilemenin bir formalite olduğuna inanırlar. O yüzden bir telefon açmak ya da karşınıza alıp konuşmak yerine kart ya da mail yoluyla özür dileyen insanların çoğu bu burçtandır...

YAY: Yay'ların kitabında pişmanlık, özür gibi şeyler yazmaz. Hatasız kul olmaz şarkısı onların hayat felsefesidir. Başkaları onlara yanlış bir şey yaptığı zaman da aynı tavrı korurlar, çifte standart yapmazlar yani...

OĞLAK: Onlardan basit bir "özür dilerim"le kurtulamazsınız. Uzuun bir açıklama beklerler. 7 sayfalık bir savunma yazıp da sonunda onu tatmin edebilmişseniz ne mutlu...

KOVA: Dünya tatlısı insanlardır. Hata yaptıklarını bilir ve saniyesinde durumu kurtarmak için bir şeyler düşünürler. Genelde de başarırlar, gerisi karşısındakilere kalmış...

BALIK: Kolay kolay özür dilemezler çünkü onlara göre herkesin olaylara bakış açısı farklıdır. Bir Balık ve özür dilemek ha? Kendi haline bırakın gitsin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder