9 Aralık 2014 Salı

Gündem

Yazamıyoruuuum a dostlar !

Geçen hafta kendime kafa izni verdim bu hafta ise pek bir yoğunluk bir hazırlıklar bir değişiklikler iş yerimde taşınmalar... Yeni yıla yaklaşırken telaşlar, planlar, yürürlüğe konması beklenen kararlar ile geçiyor günlerim.
resimler hazır konular belli fakat bir türlü kendime yarım saat ayırıp yazamadım şu ayrıntıları bayanlar&baylar.. Evden not alıp ertesi gün yayınlamayı denesem o da nafile mesela dün akşam saat 22:00 seansına gittiğim film gece 1'de bitti eve gelip uyumam 02:00 oldu. E buda can yahu ! Hem yoğunluk hem uykusuzluk yazdırmaz hale geldi. Zaten düzenli bir hayatım olmasa bende kesin böyle sakin bir insan modeli çizmezdim, direk milleti çizerdim buda enterasan bir gerçek :)
Neyseki bu aralar şımarıklığım, ardarda yapmam gereken özel işlerim ve kış moduyla başetme programım en üst seviyede çalışıyor da gıkım çıkmıyor. 2015'ten bir beklentim yok hayırlısını getirsin, versin herşeyin. Ben şimdiden ağaçları süslemek, hediye çekilişleri düzenlemek ve yılbaşı partyleri düzenlemek derken görünüşe göre yeni yıla hazır ve nazırım zaten :) Geleneklerime bağlı bir insanım ben, yıl olmuş uzay çağı hala tombala dansöz ve yılbaşı ağacından bahsetseler oturur heyecanla dinlerim :) Aralık ayını bu yüzden seviyorum vesselam..

Birde  olaylar dizisine son 2 haftadır sürekli pasta kesmek, hediye almak ve yaş hesaplamak işleri dahil oldu ki iflahım kurudu, kurudu.. En yakınlarım oldukları üzere de kaçamadım yar kaçamadım :) Bu ayki maaşım Yay burçlarına gitti en yakın zamanda tahsil etmek üzere hayırlı yaşlar diliyorum aileme de bu vesileyle...
Cuma günleri sinema, haftasonları müzik olaylarına girdiğim için de sanat yanım son derece güncelliğini korudu. İstanbul-Yalova ve Bursa hattından canlı bağlantılar ile sevenlerime seslendim ki hepsi birer kutlamaydı, en çok benim sevindiğim ve eğlendiğimKüçük çaplı kurumsal bir moda blogu ise yeni heyecanlarım arasında. Gizlilik teşkil ettiği için detaylandıramıyorum ancak günden güne daha büyüyecek ve takipçilerimi eğlendirecek türden bir alan. İnşallah uzun soluklu ve heyecanını kaybetmeyen bir süreç olacak :)
Gittiğim filmleri anlatmıyorum çünkü bu aralar bilim kurgu filmleriyle boyut değiştirmek üzereyim tavsiye ediyorum ki saçma bulduğunuz filmlere bile  vizyon ve farklı bir nüans yakalamk için gidilmeli. Ben bile böyle söylüyorsam vardır bir hikmeti...
Ayrıntılar çok ama bugünlük bana ayrılan sürenin sonuna geldik, belki yarın diğer olayları da paylaşırım belki paylaşamam çok meraklı olmayan sadece kendinizi çok sevin ve  iyi davranın :))
Hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder