2 Aralık 2014 Salı

Anlatamam görmen lazım..

Bir türlü bu haftaya başlayamadım, çünkü önceliklerim farklıydı, anlatacaklarım çoktu ve hepsi için nerden başlamalıyım bilemedim, içimden gelmedi :) Yani herşey olması gereken gibiydi.
Hislerini tarif ederken, bütün anlatacaklarını okuyan-yazan, hatta konuşurken, enstruman çalarken ve şarkı söylerken karşısındakileri büyüleyip günlerce -non stop-  kendini dinlettiren adamlar da öyle diyorlar zira..
İçinden gelmiyorsa zoraki olma, -mış gibi yapma...
Hoş ben -mış gibi yapamam zaten, beni anlatacak  çok da şeyim var bu haftaya dair :) Ama ben kendime saklayacağım, hislerimi anlatmakta ekonomik olacağım bu günlerde... Hüsnü Bey ile Hakan Altun'un selamları var. Herkes kendine iyi baksın gerisi kolay diyorlar. Ben en büyük Fener dedim, o ise ''Çarşı'' herşeye karşı dedi. Saygım sevgim kendilerine sonsuz bilirler..Sohbeti uzatmadan gerçek aşka bağladık ve bu haftaya başladık..
Diyeceğim şudur ki; kendinize iyi davranın ve müziksiz kalmayın dileklerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder