21 Kasım 2014 Cuma

Cumaaaaaaaşk

Blog yazılarımda genelde; düzeltme, ekleme yada değişiklik yapmadığım üzere aklıma gelen yani gündemimde olan herşeyi yazıyorum. Hele bir de Cuma gününe geldiysek...

Takipçilerim gün geçtikçe çoğalıyor ancak günlük yaşantımdaki kişiler üstüne alınır birde açıklama yapmakla uğraşamam diye hassas davranarak örnek vermemeyi ve sadece kendimi anlatmayı tercih ediyorum. Çok beğendiğim duvar yazıları, romantik şiirler, giderli sözler, aşk şarkıları, mesaj kaygılı içerikler ve karikatürleri paylaşmamak için zor tutuyorum kendimi bazen :)
Amma ve lakin, bu sefer bir ayrıcalık yapacağım ve yıllardır severek dinlediğim, belki de bilinaçltımda kendimle özdeşleştirdiğim bir şarkı sözünü paylaşacağım. Nerden aklıma geldi bilinmez  ama bütün eski sevgililerim evlenip-barklanıp sonsuzluğa gömüldüklerine göre (üstlerine isteseler de alınamazlar) bu nedenle bir sakınca da görmüyorum.
Çünkü ben zaten imkansız aşklar için yaratıldığımı biliyor ve Erol Evgin şarkıları tadında mutlu bir haftasonu diliyorum. Kendinize iyi davranınız efendim :))

Bir yumak sarar gibi geçtim acılardan
Bir kilit yüreğimde bir demir kapı
Kuş uçmaz kervan geçmez bir yerlerdeyim
Belki de aşk dediğin erişilmez olmalı
Ben imkansız aşklar için yaratılmışım
Ne kavuşmayı bilirim ne unutmayı
Kayboldum kuytusunda yalnızlıkların
Yaşadım en karasını sevdaların
Sensizlik bir ok gibi canıma saplanmalı
Coşmalı yanardağlar,kasırgalar kopmalı
Aşkın bir zehir gibi kanımda dolaşmalı
Elbette aşk dediğin böyle olmalı :)
http://www.youtube.com/watch?v=-ORDzv61iKo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder