5 Kasım 2014 Çarşamba

Anlamlar, anlamlar...

Kitabı okumak mı yazmak mı diye sorsalar ben kesin ''hissetmek'' derim...
Sayfalarını çevirirken dokunmak, kokusunu duymak ve renkli resimleri mevcut ise incelemek derim. Ansiklopedi derim dergi derim, rengarenk hatıra defterleri derim yani kısacası...
Tabletten dergi indirme ve delirmişçesine ekranı çeviriyor-muş gibi yapma alışkanlığını zaten zar zor edindim ama yolculuğum sırasında evde unuttuysam hemen bir gazete bayiine uğrar birkaç çeşit dergi alırım. Müzik dinlerken resimlerine baktığım moda dergileri, herkesin içinde kahkaha atabileceğim karikatüristler ve sürükleyici kitaplarımdan hiç vazgeçmedim. E-kitap, sesli kitap olaylarını çok güzel ve önemli teknolojik gelişmeler olarak görsem de o kitap benim yanımda gezecek arkadaş..!
Seyahatlerde yer görecek, çantadan çıkacak kahve molalarında laf dinleyecek, belki kapağı bile açılmayacak ama elimin altında olacak ! Günü gelincede elimden düşmeden ve 2 güne kalmadan bitecek.. Yani söylemeye çalıştığım çok maço bir tavırla seviyorum kitabımı, defterimi, okuduğum-yazdığım-baktığım herşeyi :))
Belkide sırf bu nedenledir ki benim gibi düşünen insanlara ait bişeyler tasarladım. Bugün birtanesini hediye ettim hatta. Sayfa ayıracı olarak kullanabileceğim renkli bişeyler üretiyorum kitap kurtlarına. Markam altında da satışa sunulacak fakat örnekleri internette var dilerseniz inceleyebilirsiniz.
Bence satın almak yerine hayal gücünüzü kullanıp minik hediyeler hazırlamak daha güzel bir hareket olacaktır, muhtemelen daha da özel bir anısı olacaktır.
Şimdilik hoşçakalın ve sevdiklerinize iyi bakın. Onları minik hediyelerle şımartın, çünkü süprizleriniz kendi ellerinizden çıkınca anlam kazanır...
Yani çok rica ediyorum şu hayatınızı birazcık anlamlandırın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder