31 Ekim 2014 Cuma

Mevsimler

-Oh! Açıldı gözüm, gönlüm
Gördüm… Gördüm… Gördüm… Gördüm…
-Dur bağırma avaz avaz,
Neyi gördün a yaramaz?
-Dallar çiçek açtı açtı.
Kırlangıçlar uçtu uçtu.
Kar eridi, sular coştu…
Oh, ne hoştu, Oh, ne hoştu
-Oh! Açıldı gözüm, gönlüm
Gördüm… Gördüm… Gördüm… Gördüm…
-Dur bağırma avaz avaz,
Neyi gördün a yaramaz?
-Yeşil başak altın oldu.
Değirmene buğday geldi.
Ne güzeldi…Ne güzeldi…
Oh! Açıldıgözüm, gönlüm
Gördüm… Gördüm… Gördüm… Gördüm…
-Dur bağırma avaz avaz,
Neyi gördün a yaramaz?
-Neler gördü, neler gözüm.
Bağda salkım salkım üzüm.
Yerde yaprak sarı sarı…
Yağmur coşturdu suları…
Tepelere sisler indi…
Ne şirindi, ne şirindi…
Oh! Açıldı gözüm, gönlüm…
Gördüm… Gördüm…Gördüm…Gördüm…
-Dur bağırma avaz avaz,
Neyi gördün a yaramaz?
Isıtmayan güneş gördüm…
Sobalarda ateş gördüm…
Dağlar taşlar bembeyazdı,
Sokakta kış, evde yazdı…
Evi ne çok sevsem azdı.
Behçet Kemal ÇAĞLAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder