18 Ağustos 2014 Pazartesi

Uzun havalar

En sevdiğim şey soğuktan öldürmeyen ve çok uzamayan bunaltıcı sıcak havalar..

Amma ve lakin, o havalara kasırga, sel, hortum gibi paketler eklenince işin içinden çıkılmaz bir hal alıverir.

Mesela dün akşamüstü aniden patlayan hava şartları bütün deniz seferlerini iptal edip yazlıkta mahsur kalmama ve bu sabahın köründe yollara düşmeme neden oldu ki, hiç alışık olmadığım bir durum !
Birçok arkadaşım pazartesi günleri yazlıktan direk işyerlerine transfer oluyorlar. Ben ise pazar akşamı vakitlice evime dönüyor, işlerimi bitiriyor ertesi güne hazır ve nazır bir halde uykuya dalıyorum. Pzartesi sendromum da dolayısıyla yok denecek kadar azaldı artık...
Bugün önce eve gidip hazırlanıp arabayla şirkete gelince kendimi çalışıyormuş gibi değil de geçerken uğramışım gibi hissediyorum. Resmen boğazım düğümlü sözlerim kayıp sevgili takipçilerim:)))

Karşılıklı olarak iptal edilen deniz seferlerinin arasından bir kaçak olmuş olacak ki Mudanya'dan kalkan bir tanesinin camı patlıyor ve 300e yakın yolcu can yelekleri giydirilerek denizin ortasında panikten son dualarını ediyorlar ! ne zaman geminin battığını düşünsem korktuğum tek şeyin boğulmak değil, izdihamdan ezilerek ölmek olduğunu farkediyorum. Bu traji komik olay muhtemelen dün akşam da yaşanmıştır. Türk insanı hakedildiği gibi kurtarılamayacağı için panikten ve akabindeki izdihamdan gemi batmadan hakkın rahmetine kavuşabilirdi. Allah korumuş sadece yaralılar varmış. Fakat konu niye herseferinde ''ayyy verilmiş sadakamız varmış, nasıl kurtulduk biz yaa '' konuşmalarına kadar geliyor anlayamıyorum. Normal bir vatandaş olarak anlamak da istemiyorum zaten...

Neyse çok doluyum devamını getirmeden yazıyı burada bırakıp iyi haftalar diliyorum :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder