20 Ağustos 2014 Çarşamba

Ne yaparsan kendine...

İnsanlara bir şeyin nasıl yapılması gerektiğini söylemeyin. Yapılmasını istediğiniz şeyin ne olduğunu söyleyin ve yaratıcılıkları ile sizi nasıl hayran bırakacaklarını görün.'' demiş General George S. Patton  amcamız..
Huyumdur, bana özel olan herşeyi ömür boyu saklarım. Sakladığım için de kullanamam yada resmen kıyamadığım için koleksiyoner gibi biriktiririm de biriktiririm bir köşede. Bu alışkanlığıma  herşey dahil edebiliriz...

Sırf bu nedenle yaşlanınca çöp kadın olma potansiyelim yüksek, aman sakın kendi halime bırakmayın beni :)
Kıyafetleri değiştirme, dekorasyonda tarz belirleme ve aksesuar tasarlama yaşam biçimimden de anlaşılacağı üzere, herkeste olmayan ve kendim hazırlayabileceğim herşeye bayılıyor ve çöp poşeti dahi olsa saklamaya çalışıyorum. İleride torunlarıma neyi kanıtlayacaksam artık..?

Bu üzerimde gördüğünüz elbiseyi dün akşam 3 saatte tamamladık (Bana kalsa bu sabırsızlığımla 1 saatte hazırdı)
Anneannemin yardımcısı abla maşallah çok marifetli, titiz ve benim değişik dizaynlar, özel dikimlerden hoşlandığımın farkında olacak ki biraz çekinerek biraz da heyecanla ''ben sana yardımcı olurum, sen önce bir makinanın başına otur '' sözleriyle gaza gelmemi sağladı. (Kafama esen herşeyi yapabilirim, biraz desteklenmem yeterli =D )
Arayıp da bulamadığım şey sonuçta, terzi terzi gezip sürekli model vermekten bıktım, hem vakit hem nakit olarak çekilecek çile değil diye ''Peki'' dedim ve bütün akşam meraklı gözlerle onu izledim, dediklerini de uyguladım. Sakin ve destekleyici bir anlatımı olduğu için de zevkle çalıştım.


Rengine bayılarak aldığım bu kumaştan benim için dünyanın en güzel elbisesi çıkıverdi. Çünkü hem benim elimden geçti hem de kimsede olmadığı için güzelliğime güzellik, özelliğine özellik kattı =) 

Son cümlemden de anladığınız üzere eğer şımarıklıktan ölmez isem :) ben bu işe eğilirim, eşime dostuma yaptığım hediyelerle de kendimi geliştiririm. Kendi adıma da değişik ve uygun parçalarla değiştirebileceğim bir gardroba sahip olurum.

Farketmeden tasarımlarını bizzat kendim yaptığım markama da aslında farklı ürünler için bir giriş yapmış oldum. K
işiye özel çalışmaktan hoşlandığım için ofis kıyafetlerine el atacağım bir kreasyonu şimdiden müjdeleyebilirim.
Haftaiçi evde oturarak ne enerjiler elde ettiğime inanamasamda, haftasonu çalışmadan ilham kaynağı olması adına diyar diyar gezmek beni güçlendirdi. 
Çünkü insanoğlunun yaratıcılığı ancak özgür ortamlarda güçleniyor ve sunumlarını etkiyor. Gözlemlediğim kadarıyla bu süreç hep böyle ilerlemiş.

Diyeceğim şu ki, yaratıcı mısınız değil misiniz bilemiyorum, belkide herşeyin hazırı makbuldür ama hangi konuda özel yeteneğiniz ve isteğiniz var ise üzerine mutlaka ama mutlaka gidin. Belki de aşağıdaki satırlar size uygundur,kişiliğinizi pekiştirir, farkındalık sağlar bunları da bilin diyor yeni serüvenlerde görüşmek üzere birkaç gün ortadan kayboluyorum.
Akıcılık: Üretilen uygun düşünce sayısı ve ya problem için birçok alternatif geliştirme becerisidir.
Esneklik: Farklı kategorilere giren düşünce üretme yeteneği veya problem çözümünde yaklaşımları değiştirmedir.
Özgünlük: Eşsiz, rastlanmayan, akıllı düşünceler yaratma yeteneği ya da yeni özel çözümler getirme becerisidir. (bu bana çok uygun sanırım)
Zenginleştirme: Düşünceyi tamamlayarak geliştirme, ayrıntılara girebilme, yanıtlar ekleme yeteneğidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder