4 Ağustos 2014 Pazartesi

Back to reality

Selam size büyük takipçiler :)))

Peki, bir sor bakalım ben kendimi takip edebildim mi son 10 gündür? Duyan da gören de diyar diyar kaçtım gittim yine zanneder. Halbuki 1.5 saatlik uzaklıktaki Çınarcık'taki yazlıkta, on gün kesintisiz biçimde tatil yaptım. Tatilden kastım ise deli gibi yorulmak, uykusuzluk yemek-içmek,denize girmek ve şarkıda geçtiği halde kollarımı kaldıramayacak derecede dans etmek... Yakın sülale fertleri ve tüüüüm yazlık arkadaşlarımın katılımı ile son on günümün keyfini de suyunu da çıkardım. İnsan başka ne ister ki demeyin ! Herşeyin fazlası zarar vesselam :))))
Alışkanlıklarımız, yıllardır süregelen çocukluk arkadaşlıklarımız, aşklarımız ve evlilik hazırlıklarımız bizi bir arada tutmasa çekilecek çile bile değil okadar kalabalık bir tatil hayatı :) Ben ki fazla enerjiden çıldıran ve sessiz insanlardan hoşlanmayan biri olarak söylüyorum bunları...

Bu sabah yine 6'da uyanıp sakince güne başladığımda anladım ki insanoğluna hiç yaranamıyorsun arkadaş ! Bir diğer yönüyle düşünürsek de, çok çalışmak çok tatil yapmak çok sevmek çok istemek bile fayda etmiyor insanoğluna...
Daha önce uzun uzun yazdığımı hatırlıyorum da, tatil dönüşünden sonra insanlar genelde depresyona giriyorlarmış. Bu sefer düzenli hayat istediğimden ve huzurumdan dolayı olacak ki, ben gayet normal döndüm masama. Havanın değişkenliğine rağmen sağlık sorunlarım da olmayacak muhtemelen, hatta sesim ve midem düzelecek :)

Uzmanların yorumları ise diyor ki;
İş hayatına yeniden adapte olmak çoğu kişide sıkıntı yaratırken, uykusuzluk, baş ağrısı, sindirim sistemi bozuklukları gibi birtakım sağlık sorunlarının da ortaya çıkmasına neden oluyor. Özellikle kaygı ve depresyona eğilimi olan kişiler adapte olmakta daha fazla zorluk çekiyor. Bu durumun tek istisnası ise ’işkolik’ olarak nitelendirilen çalışanlar. Zira uzmanlara göre bu kişiler hayatlarında fazla yer tutan başarı hırsları sayesinde çalışmaya hiç sorunsuz başlayabiliyor. Üstelik kendilerini iyi hissettikleri ortama döndükleri için sanki hiç ara vermemiş gibi işlerine ilk günden devam edebiliyorlar...
Ben işkolik değilim ama artık düzenli,başarıları ile yetinemeyen ve sakin kalabildiğim (az da olsa bana sakinliğim yetiyor) anlardan keyif alan biriyim. Herşeyin azı karar, çoğu zarar diyerek iyi haftalar diliyorum...
Yeni tatilleri özleyeceğimiz ve farkındalıklarımızla yaşayacağımız güzel günlerimiz olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder