8 Temmuz 2014 Salı

Büyüdüm de Geldim

 Geçen hafta yazılacak çok konu vardı fakat biraz zorunlu biraz da tatil amaçlı kaçtım gittim buralardan, çocuğum gibi sevdiğim blogumdan :)
Ben,  iyi bir eş, anne, yazar, çizer ve tasarımcı olmak için vizyonumun geniş olması gerektiğini ve ilham aldığım herşeyi önce hayatıma sonra hayatımı oluşturanlara entegre etmem gerekliliğini savunurum herdaim...
Bu nedenle işyerim ve tasarımlarını yaptığım diğer işime azcık ara verip geri döndüm. Yeni bir yaş, yeni bir departman ve yeni bir ben ile istanbuldayım...
Öncelikle geçtiğimiz haftaki konuları ayrıca haftaiçinde ele almayı planlıyorum çünkü gerçekten faydalı bilgiler ile hayatıma renk kattım. Sonrasında ise doğumgünümü uzaklarda kutlamak üzere izne çıkıp Alaçatı/Çeşme'nin eşsiz deniz-kum-güneş üçlüsüyle taptaze olduğumdan bahsediyorum...
Aslında 1 yaş daha olgunlaşıp yeni renklerle doldum. İş yerinden bir kız arkadaşım ile çıktığımız başbaşa tatil, kaldığımız oteldeki güzel aile ile süpriz doğumgünü partisine dönüşüverdi.
Hersene istanbul-yazlık-aile arasında kutlanan hummalı çalışmaların sonucundaki ayrı partilerin aksine bu sene çok sakin olmak adına uzaklaştığım yerde yeni arkadaşlıklar ve aile dostlarımızın mekanında dinlendirken bu denli güzel bir kutlama yapacağım aklımın ucundan geçmezdi...
30. yaşımda nasıl olur bilinmez ama farkettim ki plansızca çıkılan yollarda kazandığım tecrübeler ve güzellikler asla unutulmayacak...

Resimlerden de anlaşaılacağı üzere öyle güzel renkler ve müziklerle geçirdiğim günlerin yanında ben bile sönük kalabilirim. Müzik demişken paylaşmak istediğim diğer anım ise, 1 senedir dilime dolanan ve heryerde tarafımca  klibe dönüştürülen bir şarkının gece-gündüz boyunca gittiğimiz her mekanda DJ kabininden Erdem Kınay&Merve Özbey iklisinin canlı olarak şarkılarını söylemiş olması evrene göönderdiğim mesajlar sonucunda ise, ''hem memnun olurum hem de isyan ederim'' niteliğindeydi. Çünkü birşeyi bukadar isteyip karşıma çıkana kadar uğraşmama ne demelidir acaba??? Zaten şu enerjimi doğru alana kanalize etsem dünyanın sonu gelecek diye düşünüyorum artık :)))

Neyse hal böyleyken her detayı ile akıllarda kalacak yeni bir yaşa daha başlamış oldum :) devamında herşeyin hayırlısını dileyip mumları tek nefeste üfledim. Günlerdir süren yazılı sözlü süprizli kutlamalar an itibariyle kesildi. Fakat birkez daha anladım ki yaşlanmak değil, sevdiklerinizle yaş almak dünyanın en güzel ve anlamlı olgularından biri. ve bende kutlamalara cevaben demek istiyorum ki;
Canlar, cananlar..
Her sene biraz daha fazla hissettirerek seven sayan koruyan kollayan, desteği, dürüstlüğü ve anlayışıyla herzaman yanimda olan güzel insanlar...(onlar kendilerini biliyolar zaten ) Beni unutmanız imkansız ama güzel dileklerinizle iyiki varsınız ve benim hayatımdasınız..! Kısacası; beni anam siZin için doğurmuş :))))) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder