19 Haziran 2014 Perşembe

Yaşasın Yemek Yemaaaaak

Ben misafir ağırlamayı seven insanım vesselam...

Mutfak işleriyle aram iyi değildir, bilen bilir. Fakat yenilsin içilsin, eli lezzetli olan marifetliler  bişeyler hazırlasın, renkli sunumlar yapsın diye bayılırım, ölürüm, biterim...Mutfakta her türlü içeceği hazırlamak için araç-gereç bulundurmama rağmen yemek yapmak için pek özel bişey bulundurmam. Mutfağa girme nedenim bütün konuları masaya yatırmak içindir son 1 senedir blogu takip edenler konsepti bilir ;)
Allah'tan artık herşeyi usulüne göre hazırlayan ve rengarenk sunan arkadaşlarım var da zamanı gelince yanlarında staj yapabileceğim :)

Daha önce birkaç tavsiyede bulunmuştum, biri doğumgünü pastamı bile hazırlayan diğeri ise boş vaktinde tatlı atıştırmalıklarla ilgilenen iş arkadaşımın sayfalarına yer vermiştim. Bugün ise dikkatimi çeken çocukken evcilik oynadığımız, denizden çıkıp öğlen yemeklerini sokağımızdaki pide-lahmacun ustasında8hasan amca o bikere!)  beraber yediğimiz yazlık arkadaşımın, keyfi olarak başladığı amatör çalışmalarını şimdilerde  profesyonelliğe doğru götürmek adına katıldığı  kurslar ve sertifikaları oldu...
Herzaman da söylediğim gibi, sosyal medyada bir yemek alevli değilse ve gerçekten görülmemiş bir özelliği yoksa resim paylaşmam, zırt pırt paylaşana da sinir olurum. (kahvaltıdaki zeytin çekirdeklerinizi görmek mide bulandırıyor ayrıca gece yarısı paylaşılan her türlü yemeği canım çekiyor bir yanlarımın şişme riski var) fakat rengarenk pastalarını yayınlayan Duygucuğuma kayıtsız kalmak imkansızdı :)

Neyse, arkadaşım Duygu d,a MSA ve EKS gibi önde gelen mutfak akademilerinde almış olduğu Pastacılık eğitimlerinden sonra gönül verdiği mutfakta profesyonelleşmek için Fırındanevar'ı oluşturmuş. Her nekadar eklemek için geç kalsamda sonrası için geç olmadığını biliyorum..
 Tüm ürünleri incelemek, bilgi almak ve sipariş vermek için bana aşağıdaki kanallardan direk kendisine ulaşabilirsiniz. instagram: @firindanevar
www.firindanevar.com ise çok yakında kullanıma geçecekmiş...
Bayılıyorum marifetli ve farklı sunumlar yapan hatunlara. Kendimden biliyorum ki kadının üreteni makbuldur şekerim ;)) (blender-rondo aldım bende yaparım artık bişeyler mutfakta =D
Kendisiyle beraber çevresindeilkeri mutlu eden kazanır, besler, büyütür ve sevgisiyle iyi insan haline bile dönüştürür. Sevgili annemden,ablamdan ve hamarat arkadaşlarımdan öğrenecek çok şeyim var bu konuda belliki. Şimdilik sadece resimlerini paylaşıyorum ama en yakın zamanda Duygucuğumun evine tadlarına bakmak için de uğrayacağım...

Şimdilik sevgi ve esenlike kalın, güzel görünen ve mutlu eden herşeyin tadına bakın :) Çok kilo almamanız ve herşeyi yiyebilmeniz için spor yapmanız, yapmam dileğiyle... Hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder