17 Haziran 2014 Salı

Üretici tüketimci :)

Yeni haftadan herkese melabaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,

Dün yazamadım çünkü pazartesi sendromu dahil herşeyi sel aldı. şaka yapmıyorum gayet ciddiyim, aralıksız yağan fırtına karışık yağmur çalıştığım semt dahil olmak üzere birçok yerde herşeyi aldı, götürdü... İkamet ettiğim yerde ise bir damla yağmurun olmaması, güneşli havada uçuşan kuşların cıvıltısı iklimler arası yolculuk yaptığım hissini uyandırdı adeta =)))
Havaların da maşallahı var zaten, çok sıcak ve akabinde yağan şiddetli yağmurlar şeklinde ilerleyen yurdum havası, insanların psikolojisiyle her daim oynuyor... 1 parmak aralığında bırakılan araba camından da yeni yaptırılan iç-dış yıkama küvet modunda son buldu, oh mis gibi arabam ıslak elbezi gibi kokar artık =) Bende bir üst modeline geçmek için daha çok çalışır mıyım, çalışırım...(o zor biraz canım, senin haberin varmı onun üst modeli ne kadannn? )
Beni bilen bilir, zihniyet olarak güneş enerjisiyle çalışırım ve pilim ancak aşırı sıcaktan düşen tansiyonumla beraber biter... Kimisi de yüksek tansiyon şikayetiyle asla sokaklara çıkamaz ve nefes alamadan yaz sezonunu kapatır. Sıkıcı sayılabilecek bir kışın ardından güneşli günlere hasret kaldık o ne nedenle fazla mızmızlanmak istemiyorum. Yıllık iznimde bol güneşli  bir yere kaçınca zaten enerjimi fulleyip dönmüş oldum. Sonrasında deniz sezonunu açtım ve yaz için gelecek planlarımı yaptım...
Şuan ise biraz ağırdan alıp tasarımlarıma yoğunlaştım.Haftasonları İstanbul dışına kaçamadım (pişmanmıyım asla, güzelleştim yasla =D )  Gece yarılarına kadar oturuyorum ve fikirlerimi uygulamak üzere keyifli saatler geçiriyorum. Bu sabah da 4:30 da hortlamış bir insan olarak vitaminlere ve spora da vakit ayırmam gerektiğini anlatıyor bedenim.. İş yerimdeki yoğun zamanlarım ise günümü çabuk geçirip akşam evime çabucak koşmam ve alışverişe çıkmak için sabırsızlanmama yeter hatta artar bile..
Hayat enterasan bir döngü ama farkındayım ki ürettikçe daha güzel oluyor herşey. Aşk-iş-aile kavramları bile daha farklı anlamlar kazanıyor. Boşta kaldığınız her anın tadını çıkarıyor ve sevdiklerinizle kaliteli zamanlar geçirebiliyorsunuz. Kimin ne uğraşı var bilemem ama ciddi tavsiyelerde bulunmam gerekiyorsa, hobi olarak başladığınız bir konunun üzerine gitmeniz ve kolunuza bir altın bilezik daha takabilmek adına işin peşini bırakmamanızı tavsiye edebilirim. Çünkü adınızın bile geçmeyeceği günler geldiğinde sadece meydana getirdiklerinizle hatırlanacaksınız. İyisiyle kötüsüyle değil bıraktığınız etkiyle her daim güzel kalmanız dileğiyle :) Biraz yoğunum ama sonra mutlaka görüşürükkk..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder