11 Nisan 2014 Cuma

Ya-mır yavıyo :)

 Oh maşallah bugün hava yine mis :)

Evet şaka yapıyorum, çünkü sene boyunca yağmayan yağmurlar artık nisan mayıs haziranda, hemde haftasonlarına denk gelir biçimde yağar. Biz haftaiçi kapalı ofislerde gün yüzünü genelde görmeyiz (molalarımı hep bahçede kullanırım ben) haftasonu gelincede ağlamaya başlarız yine kapalı alanlara tıkılacağız diye. Güneş biraz ortaya çıksa hemen kısa kollu spor kıyafetlerimizle boş bulduğumuz her çime koşar, mangal partileri düzenler, deniz kenarlarında rakı kadehlerini kaldırırken resimler paylaşırız. Millet olarak bu hep böyledir. Kızsak bile kendimiz de elbette o yollardan geçeriz.
Ben hiç görmedim ki, yağmurda çamurda sevgilisiyle yürüyüşe çıkmış, hava kapkaranlık, içi kararmış olsada ve gerçek doğal haliyle, neşeli bir görüntüyle selfie paylaşanı ! Gerçi birçok poz yapmacık ama olsun yinede gözler yalan söylemez :)
Bu havalara bayılan yakın arkadaşlarım da var. Aman Allahım şimşek çaksın gök gürlesin bayılıyorlar. Saykoluk parayla değil ya kardeşim güneşli havalar benim diğerleri onların olsun yeterki gönüller bir olsun :)
Sevgilim yok, olsa yine sevmezdim karanlık havayı, çünkü ben duygulu adam severim romantik olacak diye gök gürlemesi, yağmur-çamur havasını bekleyecek adamı n'apim?
Arabaya atlayıp uzun yol gideyim desem malum İstnabul trafiği milim ilerlemez, İstanbul dışına çıksam tehlikeli diye herkes yavaş gider ben hız yapamam ve yine deliririm :)
Haftaiçi yeteri kadar dinleniyorum birde haftasonları evde film-battaniye-kahve moduna giremem sonrasında Allah muhafaza hiç çıkamam btün arkadaşlarımı eve, köşe koltuğa esir ederim.
Kapalı AVM kültüründen herzaman nefret ettim hem vakit hem nakit kaybı, enerji vereceğine daha çok alıyor vesselam.
Gece eğlenmeye çıksak ne giyiyoruz arabayı bu sefer ben kullanmam diye söylenirim bu ruh haliyle kesin, biliyorum ben kendimi...
 
Diyeceğim odur ki, yazdıklarım gibi birçok örnek vardır daha sizinde ortak fikriniz olan. En çok üzüldüğüm ise söylenip söylenip aynı şeyleri yapacağım bir haftasonunun daha gelmiş olması... Hepsinden az az yapar, içecekleri depolar, eve misafir çağırır, son anda da biyerlere kaçarım artık. Ama şuanda tek istediğim bol güneşli günler olsun. İsteyen ve hakeden herkes için :)
 
iyi haftasonları dilerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder