7 Nisan 2014 Pazartesi

Sendrom out & Nuri Alço in

Bugünün anlamı, benim için yenilik, dinlendikten sonra sendromsuz başlayan bir pazartesi ve kalabalık ortamdaki başlangıçtı. Ama asıl bombamız bizim için bugün günlerden Nuri Alçoydu :)

Evet, evet yanlış hatırlamıyorsunuz...
Hani şu milletin gazozuna ilaç kattığı için genç kızlarımızin onun yüzünden gece yarılarına kadar sokakata kalamadigi, değil Türk erkekleriyle konuşmak milletler arası yolculuklarda bile hep öyle adamlara rastlarız korkusuyla yeni kimselerle tanışamaz hatta başkası birşey ısmarlamasın da bizde içmek zorunda kalmayalım diye köşe bucak kaçmamızı sağlayan erkek ikonu Nalço  :)
Çalıştığım şirketin yeni boy bir ürünü için reklam yıldızı oldu kendisi. Gazoz eski moda, artık soğuk çaylari içip kendi içinin yangınını söndürüyor bu sarışın, havali uzun adam. Belki genç kızlarımızın peşini bırakır umuduyla bizde kendi haline bırakıyor ve kahvaltımızda kendisine uzaktan eşlik ediyoruz :) Yani en azından ben öyle yaptım, hoş bana birşey yapmazdı muhtemelen başına bela almamak için ama yinede tedbiri elden bırakmamak lazım :)
işin esprisi bir yana, güzel başlangıçlarla pazartesi günlerine  adım atsak, keşke yöneticilerimiz hep renkli lansmanlarla çalışanlarının tümünü motive etse dediğinizi duyar gibiyim. Aslında bu olay günlük rutinimizde de beklediğimiz birşey. Sürekli renklenmek, heyecanlanmak, bize pozitif enerji veren insanlarla çalışmak hatta tanışmak peşindeyiz. Çünkü hayat zor, bazen sıkıcı, genelde de hızlı değişime ayak uydurmaya çalışırken yıkıcı.. 
Sorunlar yaşarken de daha fazla negatiflik kaldıramıyor insan doğal olarak. Mesela dün gece malubiyetle ayrıldığımız ezeli rekabetin maçını bile dile getirmek istemedim. Çünkü kendimi bu saatten sonra o moda hiç sokamayacağım bir gerçek. Zaten ülkece depresyondayız. Hayatta olmaz, olamaz dediğimiz herşey çok normalmiş gibi hayatımıza giriyor, bizi oyalıyor ve sonra geçip gidiyor. Aslında delip geçiyor da biz alışıyoruz demekki bir müddet sonra daha fazlasını görene kadar aldırmıyoruz...

Öyle yada böyle, bugün uzaktan gördüğümüz yeşilçamın en efendi! adamlarından biri, bizi çok mutlu etti. Eskiden kötüymüş artık iyi olmuştur belkide :)
Neyse efendim, diyeceğim odur ki, bahar geliyor neşeniz bol sağlığınız ve aklınız yerinde olsun. Sevinmek için de üzülmek için de benim gibi acele etmeyiniz...

Öyleyse mutlu ve huzurlu haftalarımız olsun... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder